Voetbal international

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Leed, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Manlief kijkt regelmatig VI. Ikzelf heb helemaal niks met voetbal( behalve ek en wk:D) nu vind ik die gesprekken over voetbal helemaal niet interessant maar de sprekers vind ik zo komisch en die droge humor...geweldig! En dan van der gijp, als hij begint met lachen doe ik met hem mee.

Nog meer vrouwen die hun zo grappig vinden?

2. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig staat de tv hier ook op VI, haha :p

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Hier staat hij ook op VI... Inderdaad voor manlief. Ik vind het overigens niet erg hoor. Vind het af en toe ook wel grappig ;)

4. maffedoo

maffedoo Actief lid

6 dec 2011
    301
    0
    16
    ergens
    Elke maandag staat de tv afgestemd op VI..Heb dan ook een vriend die alles van voetbal weet en dan vooral Ajax

Stiekem vind ik het soms wel grappig

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Mijn vriend kijkt dit ook altijd, en ik luister altijd half mee. Vind het vaak wel grappig.
    Alleen die Kraay vind ik echt een verschrikkelijk mannetje

6. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Alleen op maandag??

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Het staat nu niet op, maar ik snap wat je bedoeld. Moet ook altijd zo om ze lachen :D

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja geweldig! Ik kijk ook altijd mee met mijn vriend. Die verhalen die ze ook elke keer weer hebben hè...

9. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ik vind het weleens vervelend dat VI wéér aanstaat, maar als ik met een half oog mee kijk, vind ik het vaak ook wel grappig:)

10. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Ook hier staat hij op VI, ik vind gijpie gewoon ontzettend grappig met z'n opmerkingen en droge humor en heerlijk het gezever over en weer tussen gene en derksen.
    Moet wel zeggen dat ik het gezelliger vind als kraaij of boskamp erbij zit, de rest van de gasten vind ik iets minder.

Aan de ene kant ben ik ook wel blij dat het de laatste is voor dit seizoen, eventjes geen verplicht VI kijken :D

11. senta

senta Niet meer actief

Hier staat het ook altijd op alles wat met voetbal te maken heeft, ik zeg wel eens als het 6e van een club in nigeria moet spelen tegen het 12 en van een club in nigeria wil die het ook nog kijken, soms wordt ik er wel eens moe van.

Ik kan er wel om lachen hoor.

12. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    Hier ook kan er altijd wel om lachen :D

13. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Leuk om te zien dat meer vrouwen het grappig vinden. Nu manlief weet dat meerdere vrouwen kijken heeft ie een gevoel gecreëerd " kunnen we altijd voetbal kijken toch?" Hihi.. Dacht het niet!:D

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ik leef met jullie mee. Hier nog een voetbal Fanaat thuis! Soms wordt ik er dood ziek van hoor.. Vooral op de zondagen al die wedstrijden. Ben blij dat het snel zomerstop is haha. En mijn man zegt dat dus over gtst :p

Maar VI kan ik ook soms wel leuk vinden hoor. Maar dat ligt eraan.

Deel Deze Pagina