Wie heeft gekeken? Adelheid Roosen ruilde met de vrouw van Big Jake. Wat een heerlijke aflevering. De positiviteit en energie van Adelheid Roosen bewonder ik echt enorm. Geweldig!!! Zo wil ik ook zijn/worden
Ja ik. Hele leuke aflevering. Ze haalden het beste in elkaar naar boven en hadden respect voor elkaar.
Ja geweldige aflevering! Niet ikke ikke ikke, maar uit belang voor de ander elkaar op een respectvolle manier benaderen
Een lieve aflevering, ook weleens leuk om te zien. Ze respecteerden elkaar. Adelheid deed alles met een lach en bereikte daar echt wat mee. En Jake's vrouw probeerde alles wel dapper. Ik zou niet zo graag op de grond met die vrouw willen knuffelen haha. De vorige aflevering was alleen maar plaatsvervangende schaamte met die exvoetballer. Zo lui en agressief! Geef mij Adelheid maar met haar witlof
Was weer een leuke aflevering. Wat een leuke man is die rapper Maurits! En die Alice ontzettend lief. Vond het best sneu dat ze nu heel graag kinderen had gewild, maar het uiteindelijk toch te laat was i.v.m haar leeftijd. Dat liedje die Maurits voor haar schreef en zong, mooi! Volgende week, Peter Jan Rens met zn vriendin. Die zijn toch uit elkaar? Ben benieuwd!
Ik vond ze heel leuk en lief samen, Alice en die rapper. Kreeg zelf tranen in mijn ogen van dat liedje samen, gewoon dat hij daar de moeite voor had genomen, zo lief!
Tempus , ik kreeg er ook een brok van in mijn keel! Ontroerend was het... Mamsvan , haha ik snap wat je bedoelt, en ik ga ook toch maar kijken
Oh gut, de 64jarige Peter Jan Rens en zijn 22 jarige vriendin.... Maar stond die Rob Geus nou net het gazon te stofzuigen??
Hier ook geen fan van Peter Jan, maar ik vind die Rob Geus minstens zo vreselijk.. (En als ik dan zie dat onze hygiëne expert de glazen oppakt met zijn vingers ín het glas.. Foei Rob, daar word ik niet vrolijk van.! )
Zoooo wat een gast die Rob Geus 😏 die opmerkingen hij scheelt zelf ook 13 jaar met zijn vrouw 😏 Ach die Peter jan Rens kan ik wel om lachen Haha