Ervaringen Brocanterie Sophie

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 27 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik heb op 19 oktober een wandbord besteld en het zou binnen 5 werkdagen bezorgd worden, maar is nog niet gebeurd.
    Ik ben even gaan googlen en toen vond ik ineens dit onderwerp van Radar https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=69&t=149520&start=40
    en ben benieuwd of jullie ook vervelende ervaringen hebben, of juist goede? Het leek me zo'n leuke shop, en ze zitten op fb al tegen de 100.000 likes aan en geven bijna wekelijks iets weg...

Wie o wie kan mij iets vertellen over Brocanterie Sophie?

2. PinkPanther

PinkPanther Actief lid

16 dec 2013
    131
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ze staan erg slecht bekend met weinig leveringen. Hopelijk komt het goed!

3. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er, ongeveer 2 jaar geleden, stickers voor op glas besteld. Waren sticker die eigenlijk niet mochten (merknaam), maar ze heeft me super geholpen en binnen een paar dagen alles thuis! Goede kwaliteit ook! Ben bij haar gekomen via een vriendin die toentertijd meer bestelde, ook enkel goede ervaringen.

Weet (en hoop) niet dat ze nu ineens zo 'slecht' geworden is. Onthoud wel, 1000 tevreden klanten zullen geen topic openen om te zeggen hoe goed het product of de service, 4 ontevreden klanten wel..

4. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Heb je al even gebeld?

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hier ook slechte ervaringen ermee. Ben overgestapt naar maison marcella, veel tevredener over.
    Je leest over brocanterie sophie echt heel veel slechte recensies (ook op facebook) Ik vrees dat ze ten onder gaan aan hun eigen succes

6. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Klopt, daarom vraag ik hier ook om eventuele goede ervaringen, en jij hebt er zo één.

Ojee, als ik nu op hun fb kijk, dan zie ik veel ontevreden reacties van mensen die net als mij ook wachten op hun bestelling, eentje zelfs 4 weken. Hoop het niet. :( Zit er echt op te wachten, heb al een leuk hoekje in de kamer gecreëerd voor dat wandbord.

7. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ja, het is een mobiel nummer, en ik kreeg er een antwoordapparaat voor die je niet kon inspreken. Toen heb ik maar een mailtje gestuurd via de website. Binnen 24 uur reactie, dus even afwachten.

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Dat lijkt er inderdaad op. Misschien krijgen ze door hun succes zoveel bestellingen dat ze er niet tegenop kunnen knutselen om al die wandborden te maken. Ik hoop niet dat ik mijn geld nu kwijt ben, heb iets van 47 euro betaald (incl. verzendkosten).

9. sjak

sjak Niet meer actief

Ik heb twee keer stickers besteld n had ze binnen een paar dagen binnen, goede kwaliteit en ze hebben leuke dingen.
    Misschien te succesvol idd? Maar hier goede ervaringen.

Zo'n bord wil ik trouwens ook, maar ik ga hem zelf maken.

10. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Ik zou het nog even afwachten je zit vandaag pas op 5 werkdagen. Of mail even wat de verwachte leverdatum is

11. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik heb er hele slechte ervaringen mee, als ik er aan denk kan ik nog wel kwaad worden! Ik had 2 kransen besteld en een sticker, kreeg ik 2 verschillende kransen binnen hele andere dan die ik had besteld.. Ik gemaild, kreeg ik weer nieuwe, weer 2 HELE andere, weer gemaild...........Duurde een tijdje en toen kreeg ik een mailtje terug dat ze de kransen die ik had besteld allang niet meer op voorraad hadden en dus sturen ze je dan maar andere kransen! Als ik daar niet tevreden over was moest ik de kransen maar op eigen kosten terug sturen :$:$

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier een goede ervaring ; vorig jaar een muur sticker besteld netjes de volgende dag binnen gehad. Alleen stond er een letter te verkeerd dus volgende dag gemaild en weer een dag later de letter gekregen + een riet mandje voor het ongemak.

13. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Het lijkt wel alsof het met de muurstickers allemaal goed gaat met de verzending en zo, maar met dingen die nog gemaakt moeten worden minder goed. Ik wacht eerst nog maar even af, het is inderdaad net 5 werkdagen geleden en misschien hebben ze het druk. Het zal wel fijn zijn als ze me even terug mailen.

14. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Ik kom uit de stad waar het winkeltje is en het staat berucht om de slechte service en verzendingen. Stickers wilvaker goed gaan, maar de grotere dingen staan ze slecht om bekend.

15. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Waarschijnlijk kun je wachten tot je een ons weegt.. wat mailen betreft.

16. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Het is erg druk bij hun het kan dus iets langer duren je zit pas op 5 dagen dus nog even geduld

17. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Ik heb een tijdje geleden een workshop gevolgd en toen is dit ook ter sprake gekomen.
    Volgens mij groeit het ze een beetje boven het hoofd. Maar daar hoeven de klanten niet onder te lijden.

18. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    O irritant is dat wanneer je niets kunt inspreken. Kunnen ze net zo goed geen telefoonnummer vermelden. Hoe zou het opgestuurd worden? PostNL bezorgt niet meer op maandag. Misschien komt het morgen. En anders zou ik ze blijven bestoken met mailtjes.

Als het zo'n succes is, misschien een idee om eenzelfde soort zaakje te beginnen. ;)

19. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Iemand enig idee hoe de workshops daar zijn?
    We willen er graag heen voor een workshop en daar las ik ook over dat er iemand was die van ver moest komen en op het moment dat degene daar was de workshop niet door ging?!?

Het lijkt ons ook leuk daar een workshop te volgen en ook wij komen van ver en hebben geen zin om voor Jan met de korte achternaam daar te staan

20. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Ik vond het wat tegen vallen. Het enigste wat je doet is de sticker op het tekstbord kleven en verder zit je te wachten tot je aan de beurt bent. Toen wij het deden kon er maar 1 persoon de sticker op het bord plakken aan een klein toonbankje. Je kan wel thee drinken met wat er bij, maar verwacht geen banketbakkers kwaliteit van de hapjes.

Deel Deze Pagina