Hoi mommy’s Ik ben inmiddels 26 weken zwanger van een jongetje en we komen echt niet uit de naam. We hebben 2 totaal verschillende namen maar aangezien ik er met niemand over kan praten wil ik graag jullie mening horen het gaat tussen: Vinz en Luca Voor andere leuke namen sta ik ook open!
Luca!! Misschien Chaz Shay Jace Kane Bryce Bruce Boyd Dean Joël Nino Troy Nigel Ethan Bronx Shane Ian Iven Reese Jent Dikke Gabe Gib Chase Scott Riff Colt Wess Nick Skip Royce Grant Nox Boven Jinx Roman Rocco Rico Kick Chip Senna Caleb
Uhhmm lekker direct haha, nou je spreekt het hetzelfde uit alleen hadden we de schrijfwijze ergens zo gezien en dat vonden we wel leuk. Maar Vince zou ook kunnen
Dankjulliewel voor de reacties! Onze voorkeur ging al meer naar Luca maar ik denk dat ik steeds meer overtuigd raak nu fijn om ook andere meningen te horen!
Ja snap ik. We hadden het ergens zo gezien en vonden dat wel leuk maar Vince staat beter als ik iedereen zo hoor
Vinz doet me denken aan de hagelslag van Venz Ik zou idd ook Vince kiezen of anders Luca. Ik heb dan niet echt een voorkeur.
Vince/Vinz hoor ik echt zooo vaak dat het mijn neus uit komt. Bovendien houd ik niet van korte, engels/amerikaanse namen. Luca vind ik véél te hard door die -ka klank. Lucas is al wat beter bijvoorbeeld. Andere inspiratie: Roan Milan Miles Jake Quin/ Quinn Novan Nolan Hugo Leo Fedde Ferre Fender Thias Aiden Kjell Kjeld Tyler Trevor Robin Boyd Wess Wessel Zayn