wij vertellen het de mensen die het willen weten mijn ouders én schoonouders willen het allemaal niet weten en dus vertellen we het onze broers en zussen ook niet die nog thuis wonen. in mijn familie wilt eigenlijk helemaal niemand het weten soms wel jammer maar als ze het echt niet willen weten dan zeggen wij ook lekker niks en de naam, ja mijn vriend wilt die echt geheim houden. vind ik wel jammer maar heb er wel respect voor van mij mag de hele wereld het weten Ik zeg de naam buitenshuis dan ook nooit voor het geval ik me keer verspreek als er een bekende naast me staat ofzo.
Wij willen het graag weten en ik weet dat ik toch mijn mond niet kan houden Dus tja ik vertel het aan iedereen die er naar vraagt.
Wij willen het niet weten (althans...nog niet haha) en mochten we het wel weten houden we het voor onszelf, ze zien het wel als de beeb er is.
Bij onze eerste (dochter) wilde ik het absoluut niet weten.En nu bij de tweede wil ik het toch wel heel graag.Manlief maakt het niet uit,dus dat is makkelijk.En hij vind het ook niet erg om het aan ouders en vrienden te vertellen.Dus degene die het straks wten wil,die mag het weten.Het voordeel daarvan vind ik dus juist dat je dan roze of blauwe spullen krijgt,dat hadden we bij de eerste natuurlijk niet en nu vind ik dat toch wel heel erg leuk.Ik heb zelf nu nog niks gekocht,ik wacht tot 21 april en dan ga ik roze of blauw shoppen!
in principe willen we het niet weten maar ik heb hier zoveel echofoto's gezien dat we het misschien bij de 20 weken echo toch gaan zien (haha, heel dubbel, ik weet het) mocht dat het geval zijn en de echoscopiste bevestigt het ook dan houden we het voor onszelf. omdat onze omgeving er nu vanuit gaat dat we het niet weten tot de bevalling gebruiken we steeds hij en zij door elkaar, dus echt verspreken kan dan niet omdat hen dat toch niet zal opvallen.
amai velen van jullie zeggen het aan iedereen! tof! Ik heb het ook van alle 2 mijn kindjes tegen iedereen gezegd, maar bij ons in belgie is dat echt een uitzondering! Bijna iedereen houd het hier geheim echt zo onnozel vindt ik maar ja... wie ben ik he! Nu ben ik zwanger, maar ga het deze keer eens niet vragen omdat ik het voor mezelf eens een verrassing wil houden! Heb al een meisje en een jongen dus... Wel eens benieuwd of ik mijn belofte aan mezelf ook kan volhouden he! cate
Ik wil het zelf graag weten en daarom moet iedereen het maar weten want ik zou het toch verraden... En bovendien vind ik het leuk dat het iets minder abstract wordt als je weet wat het wordt en dat geldt natuurlijk ook voor de omgeving. Ik zou trouwens geen moeite doen als ouders en/of schoonouders het niet hadden willen weten, dan hadden ze pech gehad (met name dus omdat ik het toch wel had verraden, haha). Volgende week weet ik meer, vind het zo spannend!
Als het goed is weten wij het volgende week donderdag en dan gaan we het stil houden. Dit wordt echt ons geheimpje. Gezien wij in de medische mallemolen zwanger zijn geworden wist iedereen precies hoe en wat en wanneer. We hebben tot nu toe dus nog niets stil en voor onszelf kunnen houden, maar dit dadelijk wel.
Wij vertellen het ook aan iedereen. Volgens mij is het voor andere mensen toch minder boeiend dan je denkt...
Wij hebben het ook iedereen verteld. Wij hebben niets met het verborgen houden van het geslacht omdat we daar zo onze eigen opvattingen over hebben. Wij vinden het niet echt spannend "een jongen" of " een meisje". Als de keuze nou uit 5 verschillende geslachten was geweest hadden we het wel spannend gevonden maar we worden nou eenmaal of als jongen, óf als meisje geboren. Als wij vertellen dat we een meisje krijgen roept iedereen: "oh wat leuk! een meisje!" En als je ze dan vraagt wat ze zouden vinden van een jongen dan blijken ze exact hetzelfde te vinden. Voor ons geldt dat dus ook, het maakt niet uit we vinden het allebei leuk. hi hi Ieder zijn ding weer hè. Sommige mensen begrijpen er niets van hoor maar dat mag, ik ben wel van de vrije mening
In eerste instantie wilden wij wel het geslacht weten, maar het aan niemand vertellen. We hebben toen zelfs tegen iedereen gezegd dat we het zelf ook niet wisten. Mensen gaan zo op je woorden letten als ze weten dat jij zelf het geslacht wel weet. Ik heb dat gezien bij mijn zusje. Afgelopen weekend hebben we het, na de pretecho, toch aan iedereen verteld en tot nu toe heb ik daar geen spijt van. Het praat veel makkelijker en ik kan nu gewoon al mijn aankopen laten zien. Liefs, Suus
we wilde het zelf heel graag weten. En aangezien ik over zoiets toch niet 20 weken mijn mond zou kunnen houden of me toch zou verpreken... Hebben we het meteen tegen iedereen verteld. Het enigste wat we dan wel als verassing wilde houden was de naam!
o, maar bij een eventuele volgende zou ik het zelf niet willen weten! Ik wi ook een keertje meemaken dat ik het op het moment supreme pas hoor.
Wij wilden het eerst ook alleen voor onszelf houden. Maar dat is zo moeilijk! Ik ging toch wel dingetjes kopen die typisch voor een meisje waren e.d. Nu moest ik dat altijd alleen doen, kon het aan niemand laten zien. Vond ik niks aan. Dus we hebben het aan iedereen verteld. En ach, het wordt er voor ons toch niet minder speciaal door. Bij deze zwangerschap mag weer iedereen het weten! Alleen de naam bewaren we wel tot na de bevalling