poll als topics uit de hand lopen

Discussion in 'De lounge' started by Rosao, Oct 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Lopen topics vaak uit de hand en wat moeten we daar aan doen?

1. Ik vind niet dat topics vaak uit de hand lopen.

2. Ik vind wel dat topics vaak uit de hand lopen, maar er hoeft niets aan gedaan te worden

3. Ik vind het jammer als topics uit de hand lopen en wil er iets aan doen, maar weet niet wat.

4. Ik vind het jammer als topics uit de hand lopen en ik wil er iets aan doen (geef even aan wat)

5. Ik heb hier geen mening over

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Hier is je poll :)

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zie nog niets

3. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Hij is er nu :)

4. Skye

Skye Niet meer actief

Heb gestemd op de eerste! Ik vind niet dat ze vaak uit de hand lopen! Het is maar net hoe andere mensen bepaalde meningen opvatten! Van mij mag mijn topic tot een hete strijd oplopen, totaal geen problemen mee. Maar andere mensen zijn wat sneller gepikeerd en zullen datzelfde topic misschien wel al uit de hand gelopen vinden! (snappen jullie het nog)

5. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    jup en deel je mening ;)

6. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Heb op de 2e keus gereageerd. Topics met gevoelige onderwerpen lopen soms uit de hand, juist door de mensen die:
    - zich aangevallen voelen
    - een ander haar mening niet respecteren
    - iets wat gezegd is verkeerd opvatten
    - een deel van wat er gezegd is compleet uit verband rukken
    - gewoonweg onzin uitkramen als ze niks beters weten te zeggen of gaan schelden
    - niks onderbouwen met argumenten

Het maakt niets uit, want die mensen zul je altijd blijven houden. Als we ze aanspreken op bovenstaand gedrag, dan heb ik het idee dat het wordt genegeerd, of dat ze de kritiek niet aankunnen, met als gevolg dat het alleen maar erger/lachwekkender wordt. Het helpt niet, het blijft een vicieuze cirkel.

7. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    Jij slaat de spijker op de kop!

8. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

Mar 4, 2009
    1,332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Ben het hier mee eens. Denk dat de meeste het te veel en te letterlijk naar zichzelf opvatten. Sommige kritiek, meningen of opvatten kun je namelijk lezend op verschillende manieren oppakken. Dat is het probleem van de gelezen teksten, het horen uit iemands zijn mond had waarschijnlijk een heel andere effect dan het lezen van de tekst die dan precies hetzelfde is.
    Neem dus alles met een korreltje zout, leg het naast je neer en lig er niet wakker van. De meeste kom je toch niet in het dagelijks leven tegen ;)

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik heb voor laatste gekozen...waarom omdat ik deze poll totaal geen waarde vind toevoegen aan het andere topic ;).

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb optie 2 gekozen, het gebeurt en ik zit er niet mee. Ik trek mij dit allemaal niet persoonlijk aan hoor. Lekker boeiend.

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ik vindt het opzich wel meevallen.
    En als je op een drukbezet forum komt dan heb je wel eens kans dat ieder zijn eigen mening geeft.
    En dat kan ooit eens uit de hand lopen, die kans heb je nu eenmaal op een forum.
    Ik meng me er in iedergeval zelf nooit in.
    Het enige jammere wat ik vindt is dat er soms niet goed gelezen wordt en dat sommige meteen beginnen te schelden.
    Dat vindt ik wel zo onvolwassen en jammer.
    Ik vindt dat je op een forum een eigen mening mag hebben en dat ieder zijn of haar mening moet respecteren.

12. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    In het andere topic riep iemand dat een poll een oplossing was........

13. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    zie je dus het merendeel vind het allemaalwel meevallen ;)

14. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    Guilty!

maar om deze poll nou een oplossing te noemen.. ik vroeg me meer af of er überhaupt sprake was van een probleem ;) waarvoor er een oplossing zou moeten komen.

15. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Voor mijn part trekken ze hier elkaars haar uit het hoofd, bij wijze van spreke dan. Ik meng me er niet (meer!) in, zonde van mijn tijd en het levert je totaal niks op.
    Verder vind ik het ook wel meevallen trouwens hoe vaak een topic uit de hand loopt.

16. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik mis de optie, prima zoals het nu gaat..... ben je het zat maak je een melding en de modjes doen wel wat hun goed lijkt.

17. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik vind het erg meevallen als je het aantal topics en gebruikers ziet. Gelukkig is het meerendeel nog steeds op zp om gezellig te kletsen en ervaringen uit te wisselen. De topics die uit de hand lopen zijn topics waarin gevoelige kwesties worden neergelegd of de meningen erg uiteen kunnen liggen. Ik probeer me er niet meer in te mengen, je schiet er zo weinig mee op.

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik vind absoluut niet dat topics vaak uit de hand lopen.
    Kijk hoeveel topics er zijn op zp!

Het zijn alleen de topics met onderwerpen waar men een te vaste mening over heeft die uit de hand lopen. Roken tijdens zwangerschap, uitkeringen, belasting, thuisblijfmoeders, soms zelfs bij vragen of iemand fv of bv moet geven....

Er zijn dan gewoon altijd mensen die hun mening vast hebben en absoluut niet meer meedenken aan de andere kant. Ze gaan gelijk in de aanval.

Tja, iedereen heeft wel een onderwerp wat zich echt aan het hart ligt. Misschien door ervaring, kennis, gewoonte of verhalen van buitenaf..
    Niet iedereen gaat er op dezelfde manier mee om, maar voorkomen dat er discussies ontstaan dat kan je toch niet.

19. adi

adi Niet meer actief

Ik heb op het eerste gestemd.
    Als het nog braver en lammer moet, kunnen we met zn allen bij de nonnen.

20. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

:D:D

Share This Page