Poll - band broer/zus

Discussie in 'De lounge' gestart door mel, 28 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe is de band met je broer/zus ?

1. Mijn band is close, ik zie/spreek mn zus/broer vaak het is gezellig en voelt goed

2. Mijn band is goed maar we zien elkaar gemiddeld, maar er zijn nauwelijks irritaties of wrijvingen

3. Mijn band is neutraal; niet diepgaand of heel goed, maar ook niet slecht en ik erger me verder niet

4. Mijn band is wisselend/matig. Veel irritaties, onbegrip. Zien elkaar vooral op verjaardagen.

5. Mijn band is zo slecht dat we nauwelijks of wellicht helemaal geen contact (meer) hebben

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    optie 3, ik heb 1 zus en 2 broers dus het is beetje lastig om te beantwoorden,

met mijn zus heb ik samen met mijn moeder een whatsapp groepje, (sinds ik kinderen heb is de band met haar beter) er zijn geen irritaties zover ik weet,

mijn mijn oudste broer heb ik weinig tot geen contact vanwege zijn keuze in het leven vroeger (inmiddels schijnt die weer goed acties te ondernemen) en ik denk dat als ik hem weer zie ik gewoon weer met kan praten, wel hoop ik ooit met hem een keer diepgaander te praten over vroeger en noem maar op, door zijn relatie met zijn ex is ons band echt bijna weg geweest,

met mijn jongste oudste broer heb ik een goede band, als ik hem zie zijn we dikke maatjes en ik mis hem, maar hij leeft ook in een instelling en is dus totaal anders vanwege zijn geestelijk gezondheid als mijn broer en zus :D

2. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Mijn zusje woont in een andere stad dan ik. We spreken elkaar via de WhatsApp en we bellen. Nu sinds zij tante is, zien we elkaar vaker.

Deel Deze Pagina