Qua kleding... En hoe gaat de baby mee in de kinderwagen? (met/zonder jas, alleen deken, lodger etc)? Onze baby is net drie maanden. In de wagen ligt ie op de lodger, maar die vouw ik niet dicht en er over een dun dekentje. Ben benieuwd wat jullie doen. Ben in eerste instantie bang dat hij het koud krijgt, maar te warm is natuurlijk ook niet goed...
Mijn kleine trek altijd wel een jasje aan en in de kinderwagen doe ik wel een dekentje, want hij valt er in slaap Af en toe vind ik het nog wel frisjes
Hier eigenlijk nooit een jas, ze gaat in de lodger, open, dicht, hangt af van het weer. Als het echt heel koud is een jas en een muts. Maar zoals vandaag gaat ze gewoon met kleertjes in de lodger
Mijn baby ligt eigenlijk altijd zonder jasje aan in de Lodger. Als het koud is evt een extra dekentje eroverheen. Wanneer het echt zonnig en warm is zoals vandaag vind ik de Lodger veel te warm. Dan leg ik een dunnere wikkeldoek in de wagen, die bij wat wind of in de schaduw dicht gaar, en in het zonnetje en uit de wind open.
En dan de wrapper, bunker of shelter? Ook nog een verschil... De wrapper geeft hier vaak blote schoudertjes, de shelter niet. De bunker is weer veel warmer. Ik had vandaag (wel in de ochtend) een vestje, maar geen jasje. En dan de bunker. En die vouwde ik later een stuk open.
Mijn dochter is al wat ouder, maar krijgt een borgvest aan. En in de middag een zomerjasje of spjjkerjasje. Eronder longsleeve, romper korte mouw. Wij lopen of fietsen ons warm. Zo een kleintje zit stil in een kw, en dan is het best nog frisjes.
Wij vandaag mouwloos rompertje, long sleeve shirt van iets dikker katoen en buiten een sportvestje. In de wagen leg ik de voetenzak open als de zon echt schijnt. Trekt er bewolking over dan klap ik hem dicht. De kap doe ik sowieso omhoog met name tegen de zon, maar hierdoor ligt hij ook beschut tegen de wind
Ze heeft vandaag een rompertje met lange mouwen en daaroverheen een vestje. Sokjes en een broek. In de kinderwagen heeft ze een zomerjasje aan. Zonder jasje doe ik niet want ze is weer verkouden (veel virussen op de opvang helaas dus om de week wel verkouden). Dekentje ligt onder in het boodschappenmandje mocht het toch frisser worden. Ze heeft het ook heel snel warm dus te warm kleden is geen optie. En dan zijn papa en ik wel een koukleum
Onze zoon droeg gisteren een romper (mouwloos), trui, broek. Buiten had hij een vest erover. En ik heb een dekentje in de reiswagen liggen. En die schuif ik eigenlijk de hele tijd omhoog en omlaag. Als we een stuk in de schaduw lopen, het een beetje waait en hij slaapt ligt hij sowieso onder het dekentje. Maar als we beschut lopen, de zon erop schijnt en hij wakker is dan niet. Ik heb het idee gehad dat onze zoon het de afgelopen eerder te warm heeft gehad dan te koud.
Hier vandaag romper korte mouw, maillot, spijkerrokje, shirt lange mouw. In de kinderwagen krijgt ze nog een vestje aan. Dekentje mee voor de zekerheid. Kap heb ik ook omhoog. Voor mij is het ook even zoeken wat ik haar aan moet doen
Hier een kindje dat het altijd en overal warm heeft en nog nooit een jas aan heeft gehad ze heeft nu een mouwloze romper en een tshirtje met korte mouwen en zo gaat ze ook mee in de wandelwagen of draagdoek straks. Denk wel dat dit een uitzondering is.. maar de tip is meer: kijk naar je kindje.. voel af en toe in het nekje hoe warm hij/zij het heeft en pas de kleertjes daar op aan
Klopt, dat maakt ook nog uit. Ik heb de wrapper. En idd. dus last van 'blote' schoudertjes. Ik doe er dan nog een dekentje over, lekker hoog tot over zn schoudertjes. Scheelt natuurlijk wel dat ze heel beschut liggen in zo'n kinderwagenbak.
Hier ook een warm typje, denk ik. Romper zonder mouwen, dun blousje met driekwarts mouwen, broekje en sokken. Net gewandeld met een dun dekentje en mevrouw lag alweer te zweten, kan wat worden als het echt warm word...
Romper korte mouw, shirt met mouwtjes, en zomerjasje.. Gaat prima! Denk dat het voor ieder kindje verschild.
Nu hier was het toch best wel warm hoor vandaag Wij zijn naar de stad wezen lopen vanmiddag en toen had Ivan een romper met korte mouw, shirt met lange mouwen van Vingino (is een dik shirt), een spijkerbroek, sokken en schoenen. Hij had het absoluut niet fris
Romper korte mouw, t-shirt en een korte broek. Hij is wel ziek, koorts maar anders had ik waarschijnlijk hetzelfde aangedaan