Ik werk 4 dagen in de week, onregelmatig, ook 's nachts, bij bedtijd is er eigenlijk altijd wel 1 van ons thuis, soms de oppas. Kleine man gaat rond 19.00 uur naar bed.
Ik heb gestemd: thuis 18, bed 19. In de praktijk haal ik hem drie van de vier dagen om 17.30 op bij het kdv, dan zijn we rond 17.45 thuis waar het eten dan al klaar staat. Rond 19.00 gaat hij dan naar bed. Toen hij nog niet mee at, was de laatste bv voeding rond 19.30 en ging hij dan naar bed.
Anders. Ik ben altijd thuis. Wij eten gemiddeld om 18.45 uur. Zoon slaapt 10,5 uur per nacht. Hij ligt er gemiddeld in om 20.15.
Hier gaat w tussen 7 en 8 slapen. Ben wel blij dat ik niet fulltime (ga) werk(en). Ik vind het helemaal niks als ik mijn zoon zo weinig zo zien en kan me er helemaal niets bij voorstellen dat een moeder blij is dat haar kind(eren) op bed ligt wanneer ze die na een dag werken bijna niet heeft gezien. Ieder zn meug natuurlijk
Hier zijn we rond 17 uur thuis, dan haal ik of mijn man onze dochter van de creche. Soms ook vroeger, de ophaaltijden liggen tussen 16 en 17 uur. Eten proberen we altijd rond 17.30 uur te doen, omdat mijn dochter enorme trek heeft en ook moe is na de creche. Ze gaat nu 4 dagen, maandag is ze thuis en dan slaapt ze ook uit Ze ligt rond 19.30 uur in bed en slaapt dan tot 7.30 uur.
Knap van die mensen die binnen een half uur na thuiskomen aan tafel zitten! Ik kook minstens 3 kwartier, meestal langer!