Wij hebben best wat keren gehoord dat mensen wel wat aan J.'s naam moesten wennen. Denk dat je dat bij een naam als Vesper ook wel gaat krijgen...maar vrijwel alles went, denk ik dan maar.
Zo leuk al die reacties!! Het heeft wat teweeg gebracht hier op het forum....had ik niet verwacht. Jammer dat er wel een paar reacties door zijn geslagen....waarom zou je een naam verschrikkelijk, afschuwelijk etc noemen en alsof ik mijn kind iets wil aandoen nu of in de toekomst door haar een aparte naam te geven.....wie bedenkt zoiets....sorry hoor....beetje jammer :x Ik begin te geloven dat het nu 50/50 % is ongeveer qua meningen..... Had er een poll aan vast willen zetten, maar kreeg dit technisch niet voor elkaar...klikte het aan maar er gebeurde niks....vandaar. Onze "Vesper" kan nu ieder moment geboren worden....kan niet meer wachten eigenlijk x
Komt goed Angie!! Succes met de laatste paar dagen/weken dan!! Je wordt vast een supermoeder hoor (als het je eerste is), en als het niet je eerste is ben je het vast al Niks aantrekken van sommige reacties hier!
@angi ik was oa 1 van de mensen die de naam afschuwelijk vindt. Wil niet zeggen dat jij slecht voor je kind bent. IK vind de naam namelijk afschuwelijk. Jij niet, jij hebt het beste voor met je kind (mag ik aannemen). Jij vraagt een mening, die krijg je. Dus wel weer jammer dat je dan zo reageert. Succes met de bevalling en dat Vesper kerngezond mag wezen.
geniet nog van Vesper in je buik, straks ligt ze op je buik! laat je weten als je bevallen bent.?? succes
@sjudith; ik bedoel eerder dat jij en nog wat anderen ook gewoon hadden kunnen zeggen dat je de naam niet mooi vindt....zonder de woorden afschuwelijk of verschrikkelijk te gebruiken. Ik respecteer ieders mening; heb hierom ook gevraagd maar sommigen gingen wel erg tekeer... Ik val ook niemand persoonlijk aan....
@angie maar sorry ik vind de naam afschuwelijk. Zoals ik sommige namen prachtig zal vinden. Misschien vindt jij de naam van mijn kindje ook afschuwelijk! Dat kan toch? Je bent er niet minder mens door.
ik vind de naam niet mooi... moet wel zeggen na 13 pagina's gelezen te hebben dat ik hem nog niet mooi vind maar begin een beetje te wennen.. vind het wel lijken op jesper
ik vind de naam gedurfd zeg!! stoer dat jullie dat doen!! ik zou mijn kindje de naam niet geven.. want het past niet bij ons.. maar ook de naam voor onze toekomstige kindje (die als goed is wel gaat kome ) vinden mensen ook lelijk. smaken verschille, ik hou bv niet van puk.. maar ook sommige mensen vinden dat mooi!! mensen hebben altijd een menig.. die word gehoord en hoeft verder gelukkig niets mee gdaan te worden! veel succes met de laatste loodjes en geniet lekker van jullie Vesper.!!
Toen ik nog niet zag dat jullie een meisje verwachten dacht ik.....leuke jongensnaam Heel eerlijk vind ik hem voor een meisje dus niet zo geslaagd...
Hi! Ik moest er even aan wennen, maar na het topic gelezen te hebben: Ik vind hem leuk!! Stel me er inderdaad een lekker ondeugend stoer meisje bij voor Succes met de bevalling!!
De meeste mensen zeggen ook niet eerlijk wat ze van de naam vinden. Dan wordt er vaak gezegd dat het apart of bijzonder is, ipv mooi. Dan weet je vaak ook genoeg haha. Ontopic: Mijn smaak is het niet, maar ja, er zijn ook maar weinig mensen die de naam Kenji mooi vinden. Erg persoonlijk dus.
Nou, wat Jusi ook zegt, het is erg persoonlijk. Ik vind de naam wel mooi! Lekker stoer! Ik heb veel simpelere namen voor de jongens en daar krijg je ook reacties op. Het maakt echt niet uit hoor. Bij de oudste (Vincent) heel grappig: zijn jullie nou niet bang dat hij zijn oor eraf gaat snijden?
Nooit van gehoord eigenlijk. Ik zou denken aan jesper, dus een jongetje. Niet echt mijn smaak. Maar als jullie het mooi vinden..!
Ik ben inmiddels gewend aan de naam... en hoewel ik het nog altijd niet geweldig vind, went het wel en het is in ieder geval bijzonder. Wel blijf ik een erg sterke James Bond associatie houden en zal ik dus waarschijnlijk bij kennismaking iets zeggen als "Shaken not stirred'
Ik vind het een leuke naam! Inderdaad wat je zegt, het is even wennen voor mensen waarschijnlijk maar daarna hoort ze er helemaal bij. Hoop alleen niet dat ze haar naam af gaan korten tot "Vessie" ofzo, dat vind ik dan weer minder!