Bij Janne begonnen de weeen om 17.00 na een heerlijke big mac (die er rond 12.30 ook weer uitkwam) en ze werd om 3.03 geboren. Bij Fiene begonnen de weeen om 2.00 en zij werd geboren om 7.01.
Bij de eerste braken om 4.44 uur 's nachts mijn vliezen en 5 uur later werd hij geboren..dus 's nachts wel begonnen maar in de ochtend bevallen
De poll is aardig verdeelt. Het begon hier wel in de nacht, uur of 3. De kleine is om half 1 's middags geboren..
Onze eerste is 's morgens om 9:07 geboren. Deze keer moeten we om 11:00 in het ziekenhuis zijn voor een keizersnee dus zal het 's middags worden.
Bij mij waren de vliezen op dinsdagochtend om 02:00 uur gebroken. De weeën begonnen pas donderdagochtend om 00:15 uur en om 09:45 uur is ons prachtige dochtertje geboren. Groetjes Ntombi
In de nacht zijn de weeën begonnen en de nacht daarna (24 uur later) is ze uiteindelijk gehaald met de keizersnee.
Hoi, Wel grappig om te zien dat het ongeveer gelijk is per dagdeel, terwijl ik altijd dacht dat de meeste baby's in de nacht werden geboren. Terwijl ik een keer op 09.35 en een keer om 20.05 ben bevallen. Groetjes Jessica
Rond 10:30 braken m'n vliezen spontaan, begin van de middag begonnen de weeën en om 21:40 floepte meneertje (na 4-5x persen) eruit!
Wijtze werd geboren om 21.50 Tjebbe werd geboren om 11.50 en een kwartier later werd Hendrik geboren. Heb bijna op elk dagdeel een kindje, nu 's nachts nog
Op donderdagochtend voelde ik de eerste weeën en op zondagmorgen om 7.28 uur is Kylian geboren. Groetjes anita
Sanne is om 19.13 uur geboren. Weeen begonnen tegen 10.30 uur s'morgens en ze hebben om 13.00 uur de vliezen gebroken.