's morgens om 4 uur kreeg ik mijn eerste wee... alleen was dit allemaal nog erg onregelmatig... dus dacht dat het weer voorweeën waren... 's middags om 16.00 uur raakte ik in een weeënstorm 's avonds om 22:37 uur is onze Jayden geboren
om 7.30 vliezen gebroken en om 12.28 is alyssa geboren. achteraf gezien had ik al eerder weeen, maar doordat ik al 2weken met voorweeen liep dacht ik dat dat toen weer zo was. 5uurtjes vanaf het breken van de vliezen, maar als ik ga rekenen vanaf de eerste wee is het 13uur geweest denk ik want om 23.00 begon het te rommelen. heb het gelukkig niet als echte weeen ervaren dus ik houd het op 5uurtjes. liefs doris
De weeen begon 's ochtends om 05.00 uur en mijn zoontje is uiteindelijk om 23.45 uur 's avonds geboren. Nét niet 's nachts dus...
De oudste kwam 's middags nadat ik 's ochtens aan het infuus met weeenopwekkers ben gegaan met 1cm ontsluiting na een bevalling van 5 uur. De jongste kwam 's morgen na een bevalling van 1,5 uur met ook weer een infuus met weeenopwekkers. Als ik weer zwanger wordt, hoop ik op een natuurlijke manier zonder infuus te bevallen
Om 05.00 uur de slijmprop verloren, om 10.00 uur begonnen de weeen en om 18.06 is onze mooie dochter Alyssa geboren!
donderdag hele dag weeen gehad en vrijdag ochtend had me gyn me vliezen gebroken en om 14.331 uur is Isa geboren