Ik vind het zo lastig een naam te kiezen! Heb al zoveel lijstjes bekeken maar vind DE naam niet. Wat ik NIET wil is een naam wat je vaak hoort! WEL een niet te vaak voorkomende naam die je goed kunt uitspreken als je hem leest, mag ook een lange naam zijn! Man is arabisch dus ook dat mag! Zelf had ik al Dililah, stomme man vind het niks grrr! Of Aviana maaaarrr sta er niet helemaal achter! Iemand nog een idee?
@Kipsate nee helemaal niet. Ik heb echt alleen dililah en aviana. Leilah vind ik ook mooi maar komt zovaak voor, ook in mans familie. Vind het zo lastig!
Rilana Domenica Alyssa Xiomara Deveny Elora Demelza Jeleesa Omaira Ivana Chiara Selena Santana Jaira Daytona Lorena Caprice Larissa Valencia Victoria Valente
Wat een hoop namen zeg! Leuk dankjullie wel! Moet ze een paar keer doorlezen! @Kipsate nog niet nee. Hij zegt steeds maak een lijstje dan kijken we samen. Mijn antwoord keer op keer ik heb geen lijst! En dan zegt hij oke maak ik er een. Heb nog geen lijst gezien haha! Voor jongens had hij wel zijn lijstje en bij meisjes is het steeds mag jij kiezen! Nou ik merk het haha! @Roosie91 ja hoor nederlands is ook prima! Zolang het maar geen normale woorden zijn zoals bv vlinder of roosmarijn. Heel leuk maar niet voor mij.
Amarant Arabel Esperanza Daniya Ilany Verene Romaysa Alessia Cataleya Solane Romina Soraya Milena Jamilla Aaliyah
Vajènne / Vajèn / Vajènna Ariella / Arielle / Ariel Violetta / Violette Penelope Anastasia Charmaine / Charlaine Felicia / Felice Grace Whitney Channah Hailey Salomé Ghislaine Abigail Sapphira / Saphira / Saffira / Safira Oeps... Lijstje iets langer geworden dan ik dacht. Hoop dat je er iets aan hebt!
Ik vind Lina mooi, mijn collega (Marokaanse) heeft dr dochter Zo genoemd. Deze heb ik verder niet veel gehoord nog.