poll! Droomvoeding, zielig of niet?

Discussion in 'Borstvoeding' started by Sammie1, Jul 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Is een droomvoeding zielig of niet?

1. Ja

2. Nee

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Nee niet zielig! Zolang er geen overgewicht os en daarna lekker geslapen wordt (door moeder en kind ;)) dan zou ik zeggen waarom niet :)

Hier drinkt ze soms slapend dus gewoon ogen dicht en laat na paar minuutjes zelf los en slaapt nog steeds. Geloof niet dat ze het überhaupt door heeft.

2. lusa30

lusa30 Actief lid

Dec 4, 2012
    156
    0
    0
    Waarom zou het zielig zijn???
    Dat je nog even lekker knuffelt, je kindje tegen je aan. Nog een slokje voor je de nacht in gaat..
    Sorry hoor maar daar is toch helemaal niets zielig aan.

Mijn dochter is 6 maand, maar nog elke avond als ik naar bed ga neem ik haar bij mij in bed en geef haar nog een voeding. En dat moment vinden wij beiden heeeeeerlijk!!!!

Of ze het nodig heeft ik heb geen idee en ben ook nog lang niet van plan om ermee te stoppen!

3. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

Sep 29, 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog nooit gedaan en ook niet bij me opgekomen om het te doen. Nu ik de topic heb gelezen heb ik het toevallig net gedaan, maar meer omdat ik had geteld hoeveel voedingen hij had en ik het een beetje weinig vond. Maar goed ook dat ik kwam, want hij lag helemaal op zijn kop gedraaid in zijn bedje haha. Nou, zoontje vond het prima. Dus ik heb nee gestemd, is niet zielig, hij vind htpet allemaal prima, lekker nog even drinken.

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,819
    5,954
    113
    Female
    Ik heb ook altijd een droomvoeding gegeven,
    en mijn ervaring is dat je op een gegeven moment echt zelf aangeven
    dat ze het wakker worden niet meer waarderen.
    Tot die tijd....heerlijk zo'n momentje :))

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Ik had gister avond dus geen voeding gegeven (ze sliep wel van 20.30 tot 07.30), en ik werd dus wakker met kanonnen haha
    Dus liever wel de voeding idd. Zolang ze het niet vervelend vindt. igg

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier gisteren een droomvoeding gegeven :) geweldig. We kwamen terug na een lange rit en ze sliep al in de Maxi-Cosi. In principe had ik haar over kunnen leggen maar ik legde haar aan. Ze begon meteen, ogen nog gesloten, te drinken. En daarna keek ze me zo aan met een gelukzalige glimlach en is ze direct gaan slapen... toen smolt ik wel!

7. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    ons mannetje krijgt vanaf begin af aan de combi bv en fv.. (had het liefst volledig bv gegeven, maar dat ging niet) in eerste instantie gaf ik hem de fv als late voeding.. maar nu probeer ik een nieuw schema te krijgen ivm de vaste voeding. Ik wil nu graag rond 2200 uur een droomvoeding geven, omdat hij dat eerder echt nodig had.. dan werd hij rond 1 uur 's nachts wakker terwijl hij al vanaf 4 weken doorsliep! maar de afgelopen week dronk hij nauwelijks.. en hij was niet wakker te krijgen.
    Gisteren heb ik hem voor het eerst om 1900 de fv gegeven en daarna laten slapen.. en hij werd vanmorgen om 0730 uur pas wakker!! :$ (en ik stond op ontploffen.. was vergeten te kolven :);))

ik vind het niet zielig, omdat ze er niet echt wakker van worden. ze drinken dan in hun slaap.
    Als de kindjes er wel wakker van worden en ze worden er overstuur van, dan zou ik het wel zielig vinden.

8. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    Ik was serieus aan het zoeken naar een 'Like' knop! Wat heerlijk om te lezen :) Echt fijn dat het een succes was!

9. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Hier kwam ze zelf wel eens voor een late avond-voeding en heb ik haar enkele keren bewust op mijn verzoek aangelegd... Echter waren we daar vlug vanaf gestapt omdat ze zo zoet lag te slapen. Ik wachtte dan gewoon tot ze zelf kwam.

Meestal 1 keer 's nachts en 1 keer in de ochtend... maar vannacht ineens klokje rond... Maar zit ik wel alle avonden nog rond 23:00 met mijn oren gespitst of ze toch niet een slokje wil ;)

Share This Page