het lukt me niet om een juiste banner te maken voor borstvoeding?.. alle gaat goed totdat bik de datum wil invoeren. zodra ik de volgende datum wil invoeren dan verandert de eerste weer automatisch naar de datum van vandaag en zo kan ik nog wel even doorgaan? wat moet ik doen? ik had een goede banner en ik wilde het kruipende figuurtje aanpassen omdat ze nu kan lopen en nu staat er ineens dat ze pas vanaf vandaag bv krijgt? de datum moet zijn: 02-04-2010
Hoi, Kijk even hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/275744-krijg-niet-de-juiste-datum-op-de-banner.html volgens mij is dat het. Groetjes, Lotte
vreemd. ik doe het altijd op deze computer en ik heb er nooit last mee gehad dus dan vind ik het wel raar als het daaraan zou liggen?
ja truuske, maar hij kolpt dus niet ik geef nu bijna 14 maanden bv, ik verander het poppetje steeds, eerst een kleine baby, en toen ze kon kruipen veranderde ik de banner in een kruipende baby en nu loopt ze... browser: google chrome. maar dat is altijd al zo geweest
Hoi, Onze banners werken niet met Google Chrome. Je kunt beter Internet Explorer, Safari of Firefox gebruiken. Lotte
Ik zie dat dit al een oud topic is, maar ik kan nergens vinden waar en hoe ik een banner moet maken. Waar kan ik dit vinden??
We hebben een filmpje gemaakt over het maken van een banner: Hoe plaats je een banner onder je berichten..