pff heb er zooo'n zin in.. om 18.00 een geslachtsbepaling bij een pretecho bureau.. heb zo'n zin om ons babytje te zien en ben echt benieuwd of hij/zij het geslacht prijs gaat geven! Ik hoop dat als het zichtbaar is dat ik het dan ook goed zie of op foto kan krijgen want ben bang dat ik anders weer ga twijfelen haha Zijn er meerdere die rond deze tijd het geslacht al hebben gezien?
ik wil je heel veel plezier wensen. Ik heb het pas gezien met de 20 weken echo. Volgens mij kan het wel met 15 week, maar wel moeilijker. Ach anders met de 20 weken echo misschien toch?
en en en???? was het leuk? wij hadden met 16 weken de pretecho gemaakt en ze konden toen al heel goed zien dat het een jongetje is.
bij ons hield de kleine het de eerste keren steeds verborgen hebben het pas van de wk met 23 wk gezien hihi. hoop voor je dat je eht hebt kunnen zien vandaag.
Vanaf een week of 16,5 is vaak het minimale waarop het goed zichtbaar is en het 100% zeker te beoordelen is. Eerder lijken de geslachten vaak nog te erg op elkaar om het 100% zeker te zeggen
Wij hebben ook met 15 weken een geslachtsbepaling laten maken (2d en 3d) ze was er van overtuigd dat het een jongen werd maar het wordt toch echt een meisje. Dit kwam uit de echo met 20 weken en 27 weken! Ik hoop dat ze het bij jou wel gelijk goed hebben!
Het is nooit 100 % zeker... Er zijn weleens jongentjes geboren die eigenlijk een meisje zouden zijn...
Hier met 14 weken te horen gekregen dat het een jongen is! Ik houd er nog wel rekening mee dat het anders kan zijn, maar heb ook een hele duidelijke foto gekregen ervan..
Ik heb gisteren te horen gekregen dat wij een meisje krijgen. Het is inderdaad nog niet voor 100% zeker, maar dat is het pas als het geboren is. Met 20 weken echo verwacht de vk het zo goed als zeker te weten. Ik zei ook dat er wel eens jongetjes geboren werden waarvan eerst werd gedacht dat het een meidje was, maar de vk gaf aan dat het jongetje dan opgezette balletjes heeft. Dit kan lijken op de schaamlipjes. Ook is het tegenwoordig duidelijker te zien dan een aantal jaren geleden. Maarja, wij gaan nu van een meid uit, maar wachten nog met vertellen tot en met de 20 weken echo.
ja en als ze zoals bij ons duidelijk een piemeltje en balzak zien en ook in 3d dan kan je er in principe gewoon vanuit gaan..zoals je op foto ziet is het piemeltje duidelijk te zien dus dat kan haast geen opgezette vagina zijn haha
Ik heb ook met 1 weken een echo laten maken en daar zeiden ze op dat ze 100% zeker wist dat het een meid ging worden. Op de 20 weken echo konden ze het niet zien dus met 27 weken nog maar een echo laten maken en jawel nog altijd een meid. Gewoon straks met de 20 weken echo vragen of ze het kan zien dan weet je het zeker.
Bij mijn zoontje hebben ze tot 4 keer aan toe een meisje gezegd en toen ineens met de 3d echo (26.5 weken) hing er iets heel anders tussen zijn beentjes Dus wees nooit zeker, maar Ts ik vind jouw foto wel erg duidelijk!! Gefeliciteerd!
Leuk om te lezen! Ik wil namelijk binnenkort een geslachtsbepaling laten doen en was eigenlijk ook wel benieuwd of dat al een beetje duidelijk is. Het bureau waar ik heen ga doet het alleen in 2d, maakt dat uit? Ik wil met 16 weken gaan.
Bij mijn 1e zwangerschap zagen ze het zelfs niet bij de 20 weken echo! Wij hadden toen nog ene rpetecho met 25 weken en toen zagen ze dat het een meisje was/is...
Wij hebben volgende week maandag de 20w echo. Vind het zo spannend. Ben ook benieuwd of het geslacht dan goed te zien zal zijn. Wat ik mij trouwens afvraag: ik lees regelmatig dat men eerst dacht dat het bv. een meisje was en dat het later toch een jongen bleek te zijn. Een vriendin van mij vertelde mij laatst dat bij haar echo ook ingezoomd was op het baarmoedertje van de baby...bij haar was er daarom echt geen twijfel dat ze een meisje zou krijgen. Nu heb ik hier zelf nog nooit eerder van gehoord en vraag mij af waarom ze dat dan niet standaard doen...dan weet je het tenminste zeker.
@noola: nooit van gehoord dat ze dat al kunnen zien op een echo maar dan heb je idd zekerheid! @lotte1987: kun je niet naar een pretecho bureau? dan kijken ze vaak ook even in 4d en weet je het zeker.. ze keek bij ons ook en zag toen ook een balzak en piemeltje dus dan heb je meer zekerheid
ts bij ons zag je idd net als bij jou overduidelijk wat zweven hihi vor de grap heeft ze het toen zelfs opgemeten en was 7 mm hahah. papa helemaal trost natuurlijk dat zijn piemel al zo groot was whahaha.
waar ik heen ga is een pretechobureau bij iemand thuis, maar hij doet alleen 2d. Hmm, wel vaag dan he?