Poll: heb je de corona test als pijnlijk ervaren?

Discussie in 'Corona forum' gestart door ButterflyPassion, 3 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb je de corona test als pijnlijk ervaren?

  1. Ja, erg pijnlijk

    8 stem(men)
    7,6%
  2. Ja, deed een beetje zeer

    13 stem(men)
    12,4%
  3. Het was meer onprettig, maar niet pijnlijk

    62 stem(men)
    59,0%
  4. Nee

    15 stem(men)
    14,3%
  5. Anders dan bovenstaande antwoorden...

    7 stem(men)
    6,7%
  1. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Als hij symptomen heeft die coronagerelateerd zouden kunnen zijn dan mag je een test aanvragen hoor :) de bedoeling is ook dat men zich laagdrempelig laat testen zodat er zoveel mogelijk inzichtelijk wordt!
     
  2. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Ja dat zei elke collega die naar buiten liep. Ze hadden wel even mogen melden dat er meteen een hersenbiopt afgenomen werd:roflmao:
    En allemaal hadden we een ongeveer hetzelfde plekje op ons hoofd waar we "pijn" hadden. Heel apart
     
    Narcisje vindt dit leuk.
  3. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Alleen keel? Dat is wel apart. Hier werd gezegd dat juist die neuskweek het belangrijkste is.
     
  4. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Nee dat moet via bloedonderzoek.
    Ze kunnen alleen zien of je het op dit moment hebt.
    En in sommige gevallen dat je het net gehad hebt of gaat krijgen.
    2 collega's die neutraal getest waren. De ene had het net gehad (had al een tijdje geen reuk en smaak) en de andere moest het nog krijgen (had nog geen klachten en kreeg die 2 dagen na de test).
     
  5. maliro

    maliro Niet meer actief

    Mijn dochter heeft de test gehad. Ze is erg kleinzerig maar zei dat dit alleen maar kriebelde (dochter is 7)
     
    GossipGirlxoxo en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  6. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ja pijnlijk. Alsof ze in mijn hersenen aan het duwen was. Daarna dikke migraine aanval.
    Keelkweek stelde niks voor
     
  7. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.974
    17.012
    113
    Vrouw
    Nou lijkt mij geen pretje, zou me ook niet zomaar laten testen met wat klachten. Tenzij je in de zorg werkt oid.
     
  8. MinnieMouse94

    MinnieMouse94 Niet meer actief

    Keel vond ik erg vervelend, maar ik ben dan ook erg misselijk van de zwangerschap dus dat was kokhalzen geblazen.
    Neus vond ik wel wat pijnlijk, tjonge, wat gaat dat diep. Het leverde een branderig gevoel op bij mij.
     
  9. BliksemSter

    BliksemSter Niet meer actief

    Mijn dochter van 8 zei precies hetzelfde. Maar ik had ook gezien dat het watje maar tot aan het neusschot deed dus volgens mij hebben ze de test bij mijn dochter niet correct afgenomen. Keel vond ze meer vervelend zeg maar.
     
  10. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Blijven jullie ook twee dagen thuis na de test?
     
  11. MinnieMouse94

    MinnieMouse94 Niet meer actief

    Tot je de uitslag hebt, bedoel je? Is wel de bedoeling.
    Ik begreep dat je sws thuis moet blijven met klachten, ook al is de test negatief.

    Ik werd dinsdag wakker met keelpijn, werk afgebeld (onderwijsassistent), laten testen. Woensdag werd het minder, maar nog niet weg. Donderdag was dus wel de uitslag binnen, negatief. Vrijdag, gisteren dus, werd ik snotterig, gisterenavond zette het echt goed door en nu loop ik alleen maar te snotteren én te hoesten. Mijn werkgever gaat er vanuit dat ik maandag weer kom werken, want de test is negatief. Ik ben daar donderdag niet tegenin gegaan, want de klachten waren toch zo goed als weg. Maar nu moet ik misschien toch nog thuis blijven als ik niet 24u klachtenvrij ben maandag.

    https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/testen/uitslag-test
     
    bosi333 vindt dit leuk.
  12. Marleen31

    Marleen31 Fanatiek lid

    5 aug 2011
    2.569
    470
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ja, ik weet het ook niet, haha. Zij vonden het voldoende, zo deden ze het ook bij de anderen in de wachtrij.
     
  13. miramare

    miramare Bekend lid

    1 mrt 2013
    736
    143
    43
    Ik zou zeker thuisblijven dan, misschien zelfs opnieuw testen. Wij moesten met alle collega’s getest worden op het werk op een vrijdag. Uitslag zaterdag: iedereen negatief. 1 collega kreeg zaterdagavond klachten en werd op maandag opnieuw getest: positief. Het kan dus zeker wel!
     
  14. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat je dochter het zó mee vond vallen!
     
    maliro vindt dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik moet morgen ivm een operatie dinsdag (Dus uit voorzorg heb geen klachten) maar word echt bloed nerveus van dit soort berichten. Ben met dit soort dingen (en bijv. Bloedprikken) zo een mietje.
     
  16. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.145
    541
    113
    Utrecht
    @GossipGirlxoxo .Ik hoop dat het is meegevallen voor je vandaag.

    Als het goed is hoeft het maar één keer......bij mij helaas 2 keer omdat mijn uitslag kwijt was.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. annabel10

    annabel10 Actief lid

    28 dec 2010
    446
    44
    28
    N
    Niet nodig. Het voelt vervelend maar je kan 2x tot 2 tellen en het is klaar.

    Ik vind menig tandarts afspraak veel vervelender ;)
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Viel me reuze mee. Neus was vervelend maar niet pijnlijk. Ging voor mijn gevoel wel erg diep. Keel was even irritant want heb een sterk kokhals reflex.
     
  19. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.145
    541
    113
    Utrecht
    fijn dat het je is meegevallen. En nu nog duimen voor een negatieve uitslag.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Daar ga ik wel van uit. Heb echt geen enkele klacht. Ja een loopneus van een minuutje nadat ze met die swap in mijn neus en hersenen had geroerd haha. En als de test positief zou zijn dan teken ik ervoor als ik op deze manier (zonder enkele klacht) corona heb doorstaan ;)
     

Deel Deze Pagina