Yep. Rood bloedverlies een week na de bevruchting met wat menstruatieachtige krampen. Bloed heb ik maar eenmalig verloren. Daarna tot de NOD niets meer.
Dankjewel allemaal voor jullie reactie's ik vind het zeer interessant om te lezen dat er toch wel wat dames zijn die het hebben meegemaakt.
5 x zwanger, 5x nee. De keren dat ik bloed had, was het begin van een miskraam, dan hebben we het over weken aaneengesloten bloedverlies en het begon dan altijd net voor/ op Mn Nod. Bloed is voor mij een " big no". Maw, het loopt bij mij dan niet goed af. Deze zwangerschap nog steeds geen bloeding gehad. Ik heb vertrouwen dit keer.
Ik heb geen rood bloed gehad maar wel wat bruin / zwart. Zo begint normaal voor mij de menstruatie ook. Omdat wij in de mmm zitten en bezig zijn met ivf behandeling (toevallig was dat een rustmaand) ging ik ervan uit dat het gewoon mijn menstruatie was, toen die uitbleef toch maar getest en wonder boven wonder natuurlijk zwanger geworden
Ja. Ik dacht dat ik op dat moment ongesteld ging worden, dus s'avonds nog lekker carpaccio gegeten Het was dezelfde dag ook weer over. Achteraf is dat de innesteling geweest.
Ik wel, 5 dagen voor NOD. Het was echt verwaarloosbaar weinig, lichtroze afscheiding bij afvegen. Een keertje maar.
Bij baby nr 1 wel, bruinverlies, maar bij deze zwangerschap niet. Alleen typische lage rugpijn gehad voor 2 dagen, bij mijn stuitje. Toen dacht ik, het zou wel eens raak kunnen zijn!
Ja, bij afvegen paar druppels. Toen geen link gelegd, maar achteraf blijkt dat innestellingsbloeding te zijn geweest. Vond het al zo raar dat het zo weinig was, alleen nooit beseft dat ik zwanger zou zijn.
Bij mijn zoon niet. En nu (zou nu bijna 8 weken zwanger moeten zijn - hebben nog geen echo gehad) ook niet.
Van de 2 zwangerschappen heb ik 1 x wat bloed gezien toen ik na de wc ben geweest. Dacht dat het mijn menstruatie was maar het is het bij die ene keer gebleven.