sinds een paar dagen weten we dat we een jongetje verwachten. heel erg leuk alleen is het zoeken naar een mooie naam niet makkelijk. bij mij zit nog altijd de naam Aiden in mijn hoofd alleen twijfelt mijn vriend heel erg. we zijn dus op zoek naar ideeen welke namen vinden jullie goed bij Emily passen?
Ik vind Aiden een heel mooie naam! (Aidan kan ook) De eerste namen die bij mij opkomen en volgens mij passen bij Emily zijn vooral "Engelse" namen: Mason / Macon Declan Dempsey Kean Jason Tyler Kylian / Kilian Otis Julian Evan(der) Dylan Dion Dorian Owen Caleb / Kaleb George Gavin As(h)ton David James Calvin Quentin Darin Brian / Bryan ... Hopelijk heb je hier wat aan, succes!
Ja mooi!!! Ook mooi: Adrian Arthur Brody Benjamin Christian / Christopher Charles/ Charlie Dorian Damian Ethan (leuk!) Edward Florian Fabian (ook favo van mij!) George Gavin Hugo Holden Ian James (heel leuk!!) Jonathan (idem) Karl Keano Lucas/ Lucien/ Luke Logan (HEel erg leuk!!) Maximillian/ MAxwell/ Max Matthew/ Matthieu/ Matthias Noah Nathan (favorietje!) Oliver (ook favorietje bij Emily) Olivier Parker (leuk) Phineas (eventueel roepnaam Finn ?) Quinten Quinn/ Quint Roger/ Rogier Robert/ Robin Sebastian (leuk!!) / Sebastien/ Sebastiaan Sam/ Samuel Thomas / Tom (leuk!) Tobias / Toby (ook leuk!) Vico Vince / Vincent Weston William Zach / Zachary Degene die ik zelf het leukst bij EMily vind, zijn aangegeven
Ik vind Aiden ook heel goed bij Emily passen, maar misschien nog beter als je van de i en y maakt -> Ayden
bedankt voor de reacties! met jullie hulp hebben we op dit moment een lijst met namen die ons wel leuk lijken. we zijn er nog lang niet uit maar een begin is er. Tygo Kian Aiden Hayden Mason Jorrin Jethro Julian Jason Tobias Dean Jesse Thomas meer namen zijn erg welkom
Wat leuk!! Julian was ik zelf nog vergeten hihi Mijn top 4 hieruit: 1. Thomas 2. Julian 3. Jesse (Engelse of Nederlandse uitspraak?) 4. Tobias
Leuk!! Ons zoontje heet Julian maar we hebben ook heel lang getwijfeld over Noah, Aiden en Ryan. Uiteindelijk toch Julian (Engelse uitspraak) omdat dit het beste bij de naam van onze dochter past.
Ik vind het leuk om te horen dat jullie wat aan onze hulp hebben Ik heb de top 100 namen van de USA en UK (namen met hoofdletters, heeft verder niks te betekenen, hoor - en er was natuurlijk ook de nodige overlap) bekeken en heb daar nog de volgende namen gevonden. Volgens mij zitten er veel mooie namen tussen : Aaron Adam Alex Andrew / Andy Anthony Austin BAILEY Blake BOBBY BRADLEY Brandon Brayden Brody CALLUM CAMERON Carson Carter Chase Cole / Colton CONNOR Cooper Daniel DEXTER Dominic Elijah / Eli ELLIOT FINLAY / FINLEY Gabriel HARVEY Hunter Isaiah Jack JAMIE Jaxon / Jackson Jayden / Jaden JENSON JOEL John Jordan Joshua Josiah Justin KAI / Kay KAYDEN Kevin KIERAN KYLE Landon Levi LEWIS Liam MICHAEL Nicholas / Nick OSCAR RHYS / Reece / Rees RILEY Ryan STANLEY TAYLOR Tristan Wyatt En ik dacht zelf nog aan Floyd, Lloyd, Leroy, Gregg (van Gregory), Roy, Colin, Bryce/Brice/Bryson, Lance en Cadel(l) (klemtoon ligt op de 2e lettergreep, zoiets: kuh-del). Elias vind ik bijv. ook een mooie naam en Ilias is onze persoonlijke favoriet, dus die wil ik je ook niet onthouden Ik ben benieuwd welke naam het wordt voor jullie, veel succes!