Hier om 6 uur doordeweeks. Maar hoeft eigenlijk niet zo vroeg, man blijft graag nog even liggen voor hij opstaat. Maar ondertussen ben ik wakker..... Net voor 7 uur sta ik op en maar ik de meiden wakker. In het weekend uitslapen, maar als ik moet werken staat hij ook op 6 uur. En dan zijn het een hoop vroege ochtenden achter elkaar
Op schooldagen om 7.30 de wekker en gelijk eruit en in actie. Voorheen zette ik de wekker om 7.10 en bleven we nog snoozen. Nu gewoon slapen tot de wekker en direct eruit, werd van snoozen juist lamlendig. Mn man zn wekker meestal tussen 5 en 6. Gelukkig slaap ik daarna meteen door. In het weekend ook meestal wakker tussen 7.15 en 8.30, zonder wekker.
Mijn kinderen zijn mijn wekker, ik heb er serieus geen 1 op mijn nachtkastje staan... ook mijn telefoon ligt beneden.
Om 7 uur. Elke dag hetzelfde ritme qua opstaan, aankleden, eten etc. We hebben ruim de tijd en hebben nooit haast. 3 dagen breng ik haar zelf naar school en begin ik om 9.00, een dag begin ik om 8.15 en brengt mijn man haar.
Doordeweeks 06:30u (maar vaak zijn de kinderen iets daarvoor al wakker). Op zaterdag afhankelijk van voetbal (maar ook dan zijn de kinderen, en wij dus ook, al wakker voor de wekker) en op zondag geen wekker.
Bij mijn ene baan begin ik 5,45 sta dan om 4,45 op. De andere baan om 7 uur beginnen is wat verder weg en de kinderen moeten naar de opvang dus dan sta ik 4,15 op. In de weekenden werk ik ook.
Als ik om 07.30 moet beginnen sta ik 06.30 op, en zit uiterlijk 7 uur in de auto. Op schooldagen dat ik niet werk om 07.10 uur In het weekend als ik vrij ben geen wekker, meestal om een uur of 8 eruit, de kinderen zijn dan vaak al lang wakker, maar vermaken zich wel.
Vroege diensten van man staat de wekker op 5. Ik kan wel blijven liggen maar slaap nooit meer . Op alle schooldagen om 6.45. op zaterdag mijn werkdag ligt het er aan of ik vrijdag op zaterdag nacht werk. Want dan zet ik de wakker op 13.00. Werk ik overdag dan gaat hij om 5.30 af. Op zondag geen wekker als man dan niet hoef te werken anders dus die van 5.00.
de wekker gaat op ma t.m vrij 7:15/7:30 In het weekend geen wekker. Vaak zijn we dan rond 9:00/9:30 wakker
Ma-vr 6.06 uur (na 9 min. snoozen om 6.15 nog een keer en eruit) Za en zondag wisselt, als ik moet werken 6.06uur, anders rond 7.30/8.00 en soms geen wekker.
Door de weeks staan we rond 6.15/06.30 op. In het weekend zet ik geen wekker en worden we vaak pas rond 10.00 wakker. Onze zoon is een echte uitslaper. Nu genieten we er nog maar even van. In juli is de pret afgelopen
Maandag/Dinsdag/Vrijdag om 6.45 en woensdag/donderdag om 6 uur. In het weekend gaat de wekker alleen wanneer we een afspraak hebben oid .
6.30 uur, meestal ga ik er tegen 7-en uit. Mijn vriend staat om 5.45 uur op en gaat 6.45 uur naar zijn werk. De oudste is tussen 5.30 en 6.30 uur wakker, de jongste tussen 6 en 6.30 uur.
Als ik moet werken om 6:00. Als alleen mijn man moet werken zetten we de wekker om 7:00. Geen idee waarom want ons meisje is eigenlijk altijd al voor die tijd wakker. (Meestal rond 6:00). In het weekend zetten we dus geen wekker maar zijn we ook wel op tijd wakker. 1 dag blijf ik liggen, de andere dag mijn man,