De titel zegt het al... Maar ik ben dood en dood bang dat ik weer een miskraam krijg! Ik zit me nu al te bedenken hoe ik deze weken door moet komen!
Het is nog wel heel pril, kan nog alle kanten op. Maar meid, ga er vanuit dat het de goede kant op gaat! Alvast een voorzichtige proficiat en doe het rustig aan..
Lieve Lola, allereerst gefeliciteerd. Je angst is heel herkenbaar hoor en is ook niet zo gek. Het verdriet van de vorige MK's is nog zo vers, de angst voor herhaling zit er goed in. Gelukkig komen we hier op het forum veel verhalen tegen van meiden die een aantal MK's hebben gehad en bij wie het nu allemaal wel goed gaat. Het vertrouwen in deze zwangerschap moet groeien en uiteindelijk zul je ook leren ervan te genieten Niemand kan je garanderen dat het deze keer wel goed zal gaan, maar ook kan niemand zeggen, dat het deze keer fout zal gaan. Veel geluk gewenst deze zwangerschap!
Meid, ik ben zo blij voor je! \/ Ik kan me je angst heel goed voorstellen, dat ga ik denk ik ook krijgen als ik weer zwanger mag worden. Gelukkig gaat het heel vaak ook goed, maar het worden een flink aantal hele spannende weken. Op welke datum ben je uitgerekend?
@ Natas: Dank je! Ik ga er vanuit dat het gewoon goed gaat! Moet toch een x lukken! Als het goed is 29 juni! Leuk, een zomer kindje! Flink zweten met weeen in de zomer!
Ik had voor Liene ook 2 maal een miskraam. En toen kwam zij dus. Derde keer goede keer! Ik duim voor je dat dat bij jou ook zo zal zijn. Vergeet in ieder geval niet te genieten eh!
Hoi Lola, Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zal voor je duimen dat deze wel goed mag gaan! Niet om het een of ander maar staat jouw berichtje niet in de verkeerde lijst? Liefs Senninha
Hallo Lola, Ik heb ongeveer hetzelfde gehad als jij, toen we graag een tweede wilden: eerst een vroege mk na 8 wkn, volgende zwangerschap ging in de 15e week fout. Vrij snel daarna raakte ik weer zwanger, en dat gaat tot nu toe helemaal goed! Het zit er alweer bijna op zelfs. Heb vertrouwen, het zal bij jou nu ook vast goed gaan! Neeke
Gefeliciteerd meid, fijn dat je weer zwanger bent! Nu hopen dat alles goed gaat deze keer. Kan me je onzekerheid heel goed voorstellen hoor. Positief denken en inderdaad: 3 keer is scheepsrecht.