Poll - Hoe lang blijven jullie thuis na miskraam of curettage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Danjo, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hoe lang bleven jullie thuis

1. Een week

2. Minder dan een week

3. Langer dan een week nl

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Illy

Illy Lid

22 feb 2007
    93
    0
    0
    Ik ben 2 weken thuis gebleven en ben daarna voor 2 weken halve dagen gaan werken! Je hebt echt even de tijd nodig om lichamelijk en geestelijk weer goed te voelen hoor! Veel sterkte

2. Niet meer actief

Ik heb 1 oktober een currutage gehad een week later ben ik weer gaan werken. Maar na 2 dagen werken kreeg ik weer bloedverlies en een opgezette buik, ik heb me toen weer ziek gemeld. Deze week was ik toch al vrij dus in totaal 3 weken rust genomen.

Groetjes Naatje

3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik ben ongeveer een week thuisgebleven vanaf het moment dat ik hoorde dat het niet goed was. De curretage is ook in die week gedaan.

4. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    De ene keer was ik een week thuis gebleven maar ook een keer voorgekomen dat ik de volgende dag alweer aan het werk was.

Elke curretage is weer anders de ene heeft er meer lichamelijke klachten van dan de andere.
    Bij mij was meer de geestelijke kant dat ik had besloten om een paar dagen thuis te blijven.

5. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Hmmm... ik ben gelijk weer aan het werk gegaan. Eigen bedrijfje dus ik kan niet 'zomaar' een week niet werken.
    Ik vond het aan de ene kant wel zwaar, maar aan de andere kant zorgde het wel voor veel afleiding zodat ik er niet de hele tijd aan dacht. Maar leuk is anders...

Als ik nog voor een baas had gewerkt, had ik waarschijnlijk wel de eerste dagen vrij genomen.

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik was 1 1/2 week thuis!
    Maandag curretage, toen de hele week thuis en die maandag en dinsdag ook nog...

Ik doe geestelijk best pittig werk, dus eigenlijk wou iedereen dat ik langer bleef, maar ik vond het juist prettig weer te werken!

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik heb twee miskramen gehad en bij beide ben ik een poos thuis geweest dat houdt in langer dan een week
    denk wel 5 weken bij de eerste en 4 bij de tweede ergens in die periode vond het heel moeilijk om het een plekje te geven en had daar echt tijd voor nodig. om goed weer verder te kunnen. en ik schaam me er niet voor dat ik zo veel tijd er voor heb gebruikt.
    gr, miriam

Deel Deze Pagina