Ik ben elke keer in ronde 4 zwanger geraakt,maar aangezien de 1e twee keren op een miskraam zijn uitgelopen heeft het in totaal een jaar geduurd. oftewel ik stopte met de pil, ronde 4 zwanger; miskraam, ronde 4 zwanger; miskraam, ronde 4 zwanger.nu dus zwanger en nu gaat het allemaal goed. inmiddels al weer 17 weken. gr sannie
Met de oudste was ik binnen 4 maanden zwanger, ik moest ff weer herontdekken wat mijn cyclus was na 11 jaar pil, de jongste was er voor we erg in hadden Bij de eerste eisprong na mijn zwangerschap van de oudste weer zwanger. Kan zeggen dat ik dus al 3 jaar niet ongi ben geweest, hihi. Nu nog niet, geef nog steeds BV
Ik ben ongepland, ondanks gebruik van anticonceptie, zwanger geworden. Heb dus maar gestemd op 'binnen 6 maanden'
Hier een oudere mama, van dit kindje waren we in ronde 8 zwanger waarvan de laatste 2 maanden etos zwanger worden geslikt.
20 Augustus 2010 nam ik mijn laatste pil. Toen heb ik 1 natuurljke cyclus gehad, de volgende ronde was ik al zwanger! Elke dag realiseer ik me wel een keertje hoeveel geluk wij hebben gehad en dat het zwanger worden echt een wonder is! Vandaag is mijn laatste bijdrage voor Moeders voor Moeders opgehaald en ik heb de volledige 10 weken meegedaan. Kleine moeite voor mij met hopelijk een heleboel mooie beebjes voor andere vrouwen als resultaat Op dit moment ben ik ruim 16 weken zwanger en ik kan het soms nog steeds niet helemaal geloven. Misschien komt dat besef nog wat meer als we volgende week te horen krijgen wat het wordt. We denken een jongentje. Lieve Wherona, ik hoop voor je dat ook jij snel dit wonder mag ervaren! Liefs, Caitlin
Wij hebben de zegen dat ons eerste kindje een cadeau'tje was (verrassing) en het kindje dat we nu in mijn buik groeit, was met de eerste keer al raak. Ben me er zeer van bewust dat dit echt een wonder is en we in onze handen mogen knijpen dat het zo snel gelukt is. Dat had ik de 2de keer ook niet verwacht eigenlijk, we dachten dat we zeker 2 a 3 maand (of langer) moesten wachten voordat het raak zou zijn.
Tja... zie mijn onderschrift zou ik zeggen.... Wij hadden het geluk dat het bij de laatste IUI poging gelukt is, anders hadden we verder "gemoeten" met IVF... Dus wij mogen eigenlijk nog niet klagen.. Alles bij elkaar zijn we bijna 2 jaar (van okt 2008 tm juli 2010) aan het dokteren geweest, wel met n keer een rustpauze van bijna een half jaar, toen heb ik wel clomid geslikt en hebben we t zelf "geprobeerd" uiteraard op advies van de gyn die het vermoeden had dat het ook op eigen kracht (mbv clomid) moest lukken, maar helaas, een cyste gooide toen roet in het eten en toen mocht ik de clomid niet meer zonder controle gebruiken en toen zijn we ook gelijk maar weer verder gegaan met IUI, vaak met een maand ertussen ivm overstimulatie... (3 eitjes of meer) dat was bij de laatste keer ook zo, alleen toen mochten we wel doorgaan met IUI omdat het de laatste IUI poging was en gelukkig zwanger van gewoon 1 wondertje, waar we nu ontzettend dankbaar voor zijn
Binnen 4 maand. De eerste keer na 2 maanden maar dat werd een vmk (4wk+4dg), 2 maanden daarna was het weer raak.
Hier na 10 maanden in ronde 11 zwanger geraakt.....vond het echt een eeuwigheid duren en vreesde dat ik de MMM in zou gaan. Maar God zij dank is het ons gelukt! Wens jou en alle anderen met een kinderwens heel veel succes en geduld, want heb wel geleerd dat je dat flink moet hebben want de wens wordt iedere maand vuriger.
Na bijna 4 jaar zwanger geraakt dankzijn IVF de 2de terugplaatsing was raak! Ze konden nooit iets vinden tot ik opeens een andere arts kreeg en een operatie.
bij de eerste duurde het bijna 3 jaar voor we zwanger raakte. Zonder medische hulp. En zoals je ziet aan mijn banner ben ik nu weer zwanger. Hoelang dat geduurd heeft..... We waren niet eens bezig met zwanger raken. Slikt zelfs de pil gewoon Te bizar voor woorden.
We moesten anderhalf jaar wachten. In october raakte mijn geduld een beetje op en ik heb bij de gyn aangegeven dat ik met IUI wil starten (daarvoor onderzoeken gehad, alles in order, lichte PCOS). Ik heb alle medecijnen gehaald en moest op mijn ongi wachten om te kunnen beginnen. En dat is niet gebeurd! Wat een wonder!
Ben nog maar 1x ongesteld geweest was daarna zwanger. In de tweede ronde dus 2de maand zwanger geraakt.