Zie onderschrift! Ik ben wel in het ziekenhuis geweest voor allerlei onderzoekjes ( waarbij ze niets vonden), maar uiteindelijk is het gelukkig zonder hulp gelukt. Als het nog 3 of 4 maanden had geduurd kwamen we voor IUI in aanmerking. Succes!
Hier eind juni 2010 gestopt met de pil. November 2010 positief getest. Dit is voor ons heel onwerkelijk aangezien ik aan de dialyse zit. Maar tot nu toe gaat alles perfect
Eerste keer in de derde ronde. Helaas Mk na 10 weken. Na mk ongesteld worden tel ik mee als afsluiten van Mk, dat lichaam 'werkt'. toen weer derde ronde!
Bij ons eerste kindje zwanger in ronde 1 (een paar maanden na verwijderen van Mirena begonnen met klussen), en nu zwanger in ronde 2 (weer na Mirena, maar nu gelijk na verwijderen begonnen)!
1e keer zwanger in ronde 3 na 11 jaar microgynon 30. 2e keer zwanger in ronde 3 na de prikpil, maar moest wel eerst een tijd op mn ongi wachten. We besloten in juli dat we graag een tweede wilden, en nu is het gelukt
Eerste zwangerschap na 2 jaar (via ICSI), missed abortion Tweede zwangerschap 4 maanden later na terugplaatsing van cryootjes uit de eerste ICSI, weer MA. Jaar later (dus na 3.5 jaar) weer zwanger van 2 cryootjes, nu wel doorgaande zwangerschap.
Hoi, Bij mijn eerste was het met 4 maanden ongeveer. En bij deze zwangerschap was het al gelijk de 1e keer raak
langer als een jaar bezig geweest in het ziekenhuis (2 jaar). tijd voor het ziekenhuis weet ik niet meer hoelang dat was.
Na 5 jaar waarvan 4 jaar in het ziekenhuis gelopen en 10 icsi's verder. (ivm zeer slecht zaad) eindelijk bij de laatste poging zwanger, en inmiddels bevalleb van een hele mooie dochter