1e zwangerschap: na 1 maand zwanger, werd helaas een miskraam. 2e zwangerschap: na 4 maanden. 3e zwangerschap: na 2 maanden. Zwanger worden is hier gelukkig geen probleem. Helaas zie ik in mijn omgeving dat het vaak anders gaat.
De eerste keer was ik na 6 maanden zwanger, helaas een MK. Nu was het meteen de eerste keer klussen raak nadat we besloten hadden om het maar weer te proberen, zo bizar
eerste zwangerschap 1ste maand tweede zwangerschap 1ste maand derde zwangerschap tweede maand ik besef me dat wij vruchtbare mensen zijn
3x zwanger geweest waarvan 1 miskraam. 2x zwanger geraakt in de tweede ronde en 1x in de derde ronde. Het lukte bij ons gelukkig erg goed.
de 1e en 3e zwangerschap binnen 1maand zwanger de 2e zwangerschap heeft wat langer op zich laten duren 12maanden met 1x clomid.
Hier op 2 dagen na 2 jaar...met hulp. 28 februari 2008 de pil de deur uit gegooid... 26 februari 2010 een positieve test!! Ik ben zwanger geraakt dmv de 3e ICSI behandeling!
Grote buikoperatie gehad, 2 dermoid cystes verwijderd endometriose geconstanteerd en linker eierstok verkleefd en pcos. Clomid voorgeschreven gekregen om regelmatige cyclus te krijgen en zo eerst samenlevingstest te doen en daarna iui of ivf. Terecht gekomen bij een forum speciaal voor hormonale disbalans en begonnen met een bloedsuiker stabiliserend dieeet(vanwege de aanwijzingen voor insuline resistentie, wat vaak samengaat met de pcos) en dit dieeet(of beter gezegd voedingspatroon) zorgt ervoor dat je hormoonhuishouding weer in balans komt en dit samen met een natuurlijke progesteroncreme en eerste rond was het raak. Bij elkaar heeft het 2,5 jaar geduurd voordat het is gelukt en dus net voordat ik aan de Clomid zou gaan beginnen voor de iui/ivf
hoi va ons 1e hebben we 7 maanden over gedaan en nu van ons 2e 9 maanden overgedaan zonder hulp enz liefs citta
In ronde 3 ben ik zwanger geworden maar daar moet ik wel bij vermelden dat ik al jaren De Pil niet meer slik omdat ik van verschillende pillen erg misselijk werd. Om onze kansen te vergroten hebben we vorige maand voor het eerst met de ovulatietest van Sensitest gewerkt en die heeft zijn werk gedaan want nu ben ik zwanger Liefs Daan