Net zwanger, alweer de zoveelste nacht dat wakker lig..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MirandaV, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Herkent iemand dit? En heeft iemand tips?
    Was bij me vorige zwangerschap erg moe overdag maar lag savonds wakker maar dat kwam later pas.. Maar nu ben ik weer overdag ontzettend moe en nu lig ik alweer wakker pff word er beetje naar van.. Ook omdat me zoontje natuurlijk geen rekening houd morgenochtend dat ik niet geslapen heb wat logisch is.. Is er wat aan te doen en herkennen meer vrouwen dit??

Liefs

2. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Goedemorgen!

Toen ik net zo ver als jou was had ik er ook last van. Tijdje over geweest en nu weer begonnen.
    Tips? Nee sorry, zou ze graag willen hebben.
    Misschien voor jou proberen te rusten als de kleine ook slaapt?

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Bedank voor je antwoord, hoop dat t gauw over is pff.. Maar indd ik denk dat ik het zo op ga lossen wanneer hij naar bed gaat ook ff wat meepakken:)

Xx

4. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Zou inderdaad ook niet weten wat je er aan kan doen behalve middag slaapjes pakken. Maar bij mij ging het na het eerste trimester ook weer over:)

(Om rond de 33 weken weer terug te komen:D!! Maar das van latere zorg:p)

5. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Haha ja bij me zoon had t ik t later in me zwangerschap! Maar nu gaat t ook gepaard met misselijkheid.. Denk dat dt ook meespeelt dat ik niet kan slapen of in slaap val.. Hopen dat t gauw over is!!

6. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Ik heb het ook heel erg gehad. Heb zelfs een tijdje apart van mn vriend geslapen omdat zn ademhaling me al wakker hield. Vanaf week 13 was het over en nu is het af en toe zo maar moet wel 2 tot 3 keer per nacht eruit om te plassen! Moeder natuur bereid ons goed voor haha.

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik heb er ook last van. Toevallig was afgelopen nacht wel redelijk, maar wel om 04:30 uur wakker. Wel fijn om te lezen dat het bij sommige ook weer over gaat.

8. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik heb de eerste 14weken ook heel slecht geslapen ik ging er zo aan onderdoor dat ik al ging uitzoeken of ik slaapmedicatie oid mocht. ik trok het niet meer. lag vaak al voor mijn dochter in bed maar dat hielp ook niet. maar ineens was het over. nu slaap ik wel weer goed ondanks dat ik vaak eruit moet om te plassen.

9. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Ikhad het begin van de zwangerschap ook heel erg maar gelukkig is dat rond 17 weken wat minder geworden hopelijk bij jou ook
    wat soms wel hielp bij mijn is warme melk drinken voor ik naar bed ging
    succes

10. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Oh vanaf dag 1 zwanger... ik kan de hele dag door wel slapen.. en word 's nachts telkens wakker omdat ik moet plassen/dorst heb/me rot zweet/onverklaarbare reden...
    Ik draai dag en nacht gelukkig nog niet om maar ben wel elke nacht wakker...

11. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    IK lag tot week 12/13 bijna elke nacht uren wakker hoe moe ik ook was. NU slaap ik ene nacht goed door en andere nacht wordt ik rond 4 uur/half 5 wakker voor een uur.

Deel Deze Pagina