Wat zijn bekende verschijnselen van ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Hoi allemaal,

Zijn er verschijnselen bekend die zeker weten met ontpillen te maken hebben? Of betekent ontpillen echt alleen het wachten op je natuurlijke menstrutatie?

Bedankt voor jullie reacties!

Liefs
    Marleen

2. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Of het echt ontpillen was weet ik niet, maar toen ik hier de waarschijnlijke symtoomen las heb ik het wel daarop gegooit. Ik had last van zwangerschaps verschijnselen. Zere borsten ( wat ik nu niet meer heb), raar gevoel in mijn buik en vlage van misselijkheid.
    Het heeft bij mij 1 maand geduurt.

3. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ik had ontzettende stemmingswisselingen..Kon om niks huilen...heeft ook 2 maandjes geduurd ofzo.

4. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik hoop dat mn ontpillen nu voorbij is... :(
    Ik heb inderdaad ook last van misselijkheid gehad met vlagen en verschrikkelijk pijnlijke borsten en tepels.. was bijna niet te harden!
    Voor de rest denk ik niet dat ik veel klachten heb gehad.. Of ze zijn me niet opgevallen! :)

5. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Ik heb maar 1 ronde gehad dat ik niet zwanger was toen ik met de pil stopte. In de eerste ronde had ik heel veel zwangerschapsverschijnselen die achteraf nog erger bleken dan toen ik inderdaad zwanger was! Ik voelde mijn eisprong en was 2 dagen rond mijn eisprong erg moe en ziek. Daarna kreeg ik zeer pijnlijke borsten die halverwege de 4e week weer normaal waren. Mijn menstruatie kwam al snel op gang en was heel heftig. Normaal kon ik mini's gebruiken met de pil, nu had ik super plus nodig! Verder had ik in mijn 3e week ook een andere smaak en zin in andere dingen dan normaal.

Eigenlijk vooral zwangerschapskwaaltjes dus, nu ik echt zwanger ben merk ik het verschil wel, maar als je nooit zwanger bent geweest dan is het verschil denk ik moeilijk te merken. Ik hoop dat je hier wat mee kunt!

Liefs Laura

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik had ook de zwangerschaps verschijnselen, dokter dacht zelfs dat ik zwanger was. zere borsten, af en toe misselijk, krampen etc. na de 1e maand was het weg

7. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    Ik had ook een maand flink buikpijn, netjes mijn regel gehad en nergens meer last van

8. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Flinke buikpijn, zwaar ongesteld, MAAR WEL WEER MEER ZIN IN SEX!

9. Niet meer actief

Geen klachten gehad....wel meer zin in gemeenschap...
    Heb 19 Januari zware migraineaanval gehad en hoorde in mijn omgeving dat het "ontpillen"wel eens klaar was...
    :confused: Maar verder geen idee....

10. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Oh ja, ik had ook veeeeel meer zin in sex! Was niet te houden! :)

11. bono

bono Actief lid

9 nov 2006
    107
    0
    0
    produktiemedewerker
    kampen
    ik had last van misselijk zijn en overgeven
    1 dag maar hoor

12. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    hoi
    ik ben febr 2007 gestopt met de pil.
    en heb nu al een dikke 2 weken steken links onder in me buik net alsof ik ongesteld moet worden maar er komt niks verder heb ik nergens last van gelukkig. vindt dit al meer dan genoeg.

liefs patricia

Deel Deze Pagina