Hebben jullie ook na de sex dat er sperma uitloopt? Kan je er dan vanuit gaan dat er veel uitloopt of dat er altijd wel iets blijft zitten? beetje genante vraag, maarja.... Liefs Marleen
haha, volgens mij is dit heel normaal! mijn vriend en ik hebben een heel ritueel: als we "klaar" zijn springt hij op, grijpt een handdoek en geeft die snel aan mij, en ik druk hem snel tegen m'n muts aan beetje chaotisch maar ook heel melig en het werkt wel, anders wordt het zo'n zooitje. wat dat met je kans doet om zwanger te raken.. geen flauw idee.
Hey marieke, Mijn vriend ligt op bed en ik moet héél erg lachen om jouw reactie. Ik zal hem jullie ritueel eens voorstellen! Ben benieuwd naar de verdere reacties! Groetjes, Marleen
volgens mij vrij normaal hoor, blijft altijd wel zitten en de sterke zwemmers die redden het wel. Ik zou me geen zorgen maken. Liefs ikke
Het is wel aardig veel, loopt gewoon tot in mijn bilspleet. (als we toch bezig zijn, muts of bilspleet ligt dicht bij elkaar) haha en die laatste opmerking kan je 2 keer lezen!
hoi dat is heel normaal lijkt mij. wij hebben ook zo'n 'ritueel' mn vriend pakt ook altijd meten een handdoek of een pakje zakdoekjes ofzo en dan ertegen aan houden! maar als we rond de ei zitten doe ik altijd m'n kont de lucht in zodat het een btje er in blijft zitten allemaal, schijnt te helpen..
wij kennen het ritueel, maar grijpen naar al het bruikbaars wat te vinden is in de omgeving (Lees: sokken, doekjes, handdoeken, kussensloop, oude boxershorts hahah)
Het ritueel is bekend! meestal het t-shirt wat hij die dag heeft aangehad moet toch al in de was. En rond je ei gewoon je gat in de lucht en ff zo blijven liggen.
Grappig om te lezen dat bijna iedereen het 'handdoeken, t-shirt etc'riteel heeft. En inderdaad rond de eisprong gat in de lucht.
Nee hoor je bent zeker niet de enig . Bij ons ligt er al vaak een handdoekje klaar en anders grijpen we ook wel eens een t-shirt....hihihihihi.
Ja, dat ken ik ook. voorheen rende ik na een paar minute heel anti-romantisch naar de wc om de boel te lozen, maar nu moet dat blijven zitten en dat wil nog wel eens mis gaan. Zit heel je bed onder. Blij dat jullie dat ook kennen, wan tdaar praat je toch niet over met bekenden of dat wel normaal is.
Neehoor ik slik het altijd door! Nee geintje, Ligt een beetje aan het standje. Als hij op mij ligt of we doen het op zn 'trouwe vriendjes' dan vaak niet. Als we het staand doen of ik op hem dan wel.
same here, het loopt er gewoon uit, even snel een handdoekje pakken en kussen onder mijn kont leggen. en dan 10 min. beentjes in de lucht anders maak ik een sprintje naar de wc hahaha
Het sprintje naar de wc red ik meestal al niet eens , of het ligt al op de grond of het gebruikt mijn benen als glijbaan.