Hallo Dames, De gyn is ons aan het onderzoeken bij mijn man was het zaad slecht en nu zijn ze bij mij aan het kijken met mijn Follikel aan het controleren. Nu heb ik een schema meegekregen waar ze het van mij opschrijven.. en ik snap er niks van zo ziet het eruit: Op dag 5 was de grootste 8x11 mm Op dag 7 was de grootste 10x9 mm op dag 10 was de grootste 11x10 mm En nu moet ik vrijdag weer dat is op dag 14.. maar nu lees ik dat een Follikel 2 mm per dag moet groeien en dat doet die niet als ik het goed snap. Er is maar 1 die iets groeit de rest blijft klein.
omdat er maar 1 follikel moet groeien meis... en hij groeit goed hoor! Rond de 20mm gaan ze meestal springen. Ze nemen een gemiddelde van doorsnedes. dus zal bij jouw dan zijn: dag 5 - 9mm dag 7 - 10mm dag 9 - 11mm Is heel goed gegroeid hoor! die 2mm is standaard, dus hoeft niet zo te zijn..niet iedereenheeft eencyclus van 28 dagn....
sorry dag 9 moet dag 10 zijn. En als je zo door gaat zal hij rond dag 14 ongeveer 16 a 17mm zijn... (hopelijk!) en dan zou het zo kunnen zijn dat hij snel gaat springen. Hoe lang zijn je cyclussen meestal?
Dankje wel voor je antwoord mijn cyclussen zijn de laatste tijd tussen de 28 en 38 (zie mijn handtekening.) Ik schrok al ik dacht straks is dat ook niet goed
Er moet er inderdaad maar eentje of twee doorgroeien. In het begin gaat het erg langzaam, vaak maar 1 mm per dag of nog trager. Als hij eenmaal rond de 14 mm zit, gaat het sneller met zo'n 2 mm per dag. Dus je zit mooi op schema!
Ja idd geeft niks. Ik heb ook eens van die maanden gehad. Als ie maar gewoon op 20-22 mm uitkomt, en er een eisprong gaat komen, maakt t niet uit. Dan kan er gewoon een bevruchting plaats vinden. Succes!
Op dag 14 was hij nog steeds 10mm, ik mog de keus maken of door gaan met meten of stoppen omdat wij toch vanwege mijn man icsi krijgen. Maar ik wil gewoon door gaan met meten, want wil wel weten als het verder wel goed zit. Ook waren er wat follikel verdwenen.
Onder de 0,1 zat het zei ze het hoorde normaal 3,5 te wezen. Mijn ei is op dit moment 11x14 dus weer iets gegroeit.