Na meer dan 1 jaar behandelingen. 1,5 jaar lang behandelingen want geen cyclus na pilstop en geen oorzaak gevonden. Ovulatie inductie met: Clomid Puregon menopur Hormoonpompje. Pompje was de 1e die een eicel gaf en dat was meteen raak!
Ow oef ... nou ... 11 jaar lang waarin 5 IUI's, 4 IVF's waarvan 1 ECD en veel onderzoeken, echo's, ziekenhuisbezoeken in binnen en buitenland, autoritten, spuiten en slikken centraal stonden ... leverde niets op. 3 maanden na het besluit de wens aan de wilgen te hangen en samen alleen verder te gaan spontaan zwanger. Wonderen bestaan ... echt!! Ik weet dus eigenlijk niet zo goed in welk vakje ik pas ... want zwanger na ziekenhuisbehandeling zijn we niet echt ...
Vijf jaar geleden ongewenst zwanger door de pil heen. Werd pas opgemerkt door miskraam. Dit jaar in mei, opnieuw door de pil heen (is nu medisch verklaard) dat werd een MA. Toen wel kinderwens gekregen. Daarna één menstruatie afgewacht, snel weer zwanger, van een tweeling. Eén verloren op 10 oktober, de andere zit er nog en doet het goed. Dat zwanger worden was dus niet zo'n punt, het zwanger blijven nog altijd spannend. Nu 8,5 week.
Na 1,5 jaar gestart met ICSI, mijn zoontje is uiteindelijk na 3 jaar geboren (cryo). 2 zwangerschappen daarvoor resulteerden in een bbz en een vmk. Bij mijn dochter weer aangemeld om verder te gaan met de cryo's en toen was ik meteen na de eerste terugplaatsing zwanger! Ik heb dus het laatste vakje aangevinkt
Dit jaar 3 keer zwanger geraakt in 4 mnd tijd. Helaas wel in januari en maart mijn 6 de en 7 de mk gekregen Nu alweer 31 weken zwanger. Ik raak enorm snel zwanger alleen het vasthouden van het kindje in mijn lichaam is enorm moeilijk. Van de 11 zwangerschappen straks 4 kindjes. Waarvan de oudste bijna 15 jaar en de jongste wordt over 6-7 weken geboren.
Eerste kindje na 4 jaar, 4 mks en uiteindelijk een ivf behandeling omdat 1 eileider is verwijderd en de ander ondoorgankelijk en kapot is. Tweede kindje is zomaar spontaan, een ongelukje hoewel wij het meer een cadeautje noemen.. de fysieke onmogelijkheid van een spontane zwangerschap
Wij zijn dit jaar in januari begonnen in begin februari was ik zwanger, dat ging helaas mis. Ik heb mijn lichaam wat rust gegund en toen zijn we in juni weer begonnen en in begin juli weer een positieve test in handen. Ging vrij snel allemaal
Eerste kindje, 1 jaar zelf proberen, gevolgd door 1 jaar iui. Laatste poging die we hadden was ik zwanger. tweede kindje, 3 maanden na de bevalling onverwacht maar wel heel gewenst spontaan zwanger. Nu zwanger van nummer 3, spontaan binnen 2 maanden .
wauw best nog veel mensen die snel zwanger zijn geworden! hier een beetje ingewikkeld aan de ene kant na 2+ jaar zwanger geworden.. die zwangerschap hebben we moeten afbreken omdat ze niet levensvatbaar was.. maar nu weer zwanger gelijk na me eerste menstruatie
Via clomid ; eerste keer raak na 7 rondes (heb langere cyclus dus was geen 7 maanden maar langer. Dit werd een miskraam. Toen werd ik na 10 weken ongesteld en weer clomid gebruikt en gelijk zwanger dit werd ook een miskraam. Toen na 6 weken ongesteld en clomid gebruikt en weer zwanger en nu in augustus bevallen van mijn zoontje Clomid sloeg goed aan , had de laagste dosis. De ivf arts wilden me eigenlijk niet meer aan de clomid laten na de eerste miskraam. Maar mocht het nog 1 keer gebruiken. Toen dus weer zwanger/miskraam. Aangezien het zo goed aansloeg mocht ik voor de allerlaatste keer weer gebruiken en toen ging het gelukkig goed
Bij de eerste in ronde 9 raak, miskraam ronde 4 waarvan maar 2rondes mogelijkheden gaven... Nu... Wachten