Mei 2013 gestopt met de pil September 2013 er voor gegaan (nadat we zijn getrouwd) 10-05-2014 positieve test! Heeft 10 ronden geduurd omdat ik wel een super regelmatige maar vrij korte cyclus heb (24 dagen) Ik gebruikte ovulatietesten... Laatste maand even helemaal niets en toen was het raak 👍
Eerste keer in ronde 2, helaas een MA met 9 weken. Tweede keer in ronde 5 (na de MK), helaas met 6 weken een MK.
Zowel bij de eerste als de tweede natuurlijk. Gestopt met de pil, ontrekkingsbloeding, echt ongesteld en toen zwanger!
De eerste 11 maanden De 2de door te laat met de pil beginnen ben nu aan het wachten tot hij zich aandient om geboren te worden
Eerst een jaar gewoon geprobeerd en dan na een jaar onderzoeken spuiten en 1 icsi behandeling met maar 1 bevrucht eitje zwanger dus heel veel mazzel gehad. En nu heel erg ongeduldig en nieuwsgierig maar tot nu toe gaat alles goed
Ik hoop dat je, na het lezen van al deze verhalen, beseft hoeveel geluk je eigenlijk hebt dat je 'al' (in plaats van 'eindelijk') na 10 ronden zwanger bent ...
Een van de gelukkige vrouwen die in de eerste ronde zwanger was. (En dat kon ik niet geloven je hoort zoveel schrijnende verhalen dat ik eigenlijk al uit ging van lange trajecten) Echt een geschenk!
Bij de oudste was ik zwanger nog voor we het überhaupt in de planning hadden. Normaal op dag 18 eisprong, eenmalig op dag 9 of 10 onveilig gevreeën en blijkbaar precies die ene maand mn eisprong een dikke week eerder dan normaal en zwanger! Wel heel blij, alleen afstuderen werd toen een jaartje later dan gepland. Voor onze tweede was het de tweede ronde raak, maar dat is helaas een miskraam geworden. Drie weken na de miskraam weer een positieve test in handen en hoewel de verloskundige er van overtuigd was dat dat nog rest hormonen van de miskraam waren ben ik nu dus 21 weken zwanger Besef me goed dat we heel veel mazzel hebben en ben er echt dankbaar voor!
De eerste zwangerschap was ik na 3 maanden zwanger nadat mijn spiraal eruit gehaald was. Helaas werd dit een miskraam. Na 2 jaar het iui traject ingegaan, en bij de 3e behandeling was het raak
1e in 3e ronde 2e in 2e ronde 3e niet in een 'ronde', is een gelukje een paar maanden voor we zouden 'beginnen'. 2 gezonde meisjes. Buikbaasje ziet er ook helemaal goed uit Geen miskramen gehad. Gewone zwangerschappen (met de gewone vervelende en mooie dingen). Gewone bevallingen op precies dezelfde termijn (hoewel de eerste vrij afschuwelijk was en de tweede beduidend beter te doen). Ik mag in mijn handjes knijpen en ben me daar erg bewust van (heb altijd veel meegelezen hier en weet dat het totaal niet vanzelfsprekend is om zo makkelijk zwanger te raken en te blijven en gezonde kindjes te mogen krijgen).
Ik ben nu zwanger van onze tweede spruit. In februari gestopt met de pil. Wel 2x zwanger geweest: April en juni. 2x mk. Hopelijk nu een plakbeeb.
Mijn oudste was letterlijk de eerste vrijpartij zonder ac raak. Mijn tweede was ongepland. Ik was beide keren met stomheid geslagen en heel blij! Dat hele proberen en afwachten of je ongesteld wordt heb ik nog nooit meegemaakt.
Iedere ronde dat je wacht is er 1 te veel... Ik vond 10 rondes ook lang.. Hier heeft het uiteindelijk 2 jaar geduurd.