Hier ongelooflijk veel mazzel gehad en beide keren in 1x zwanger. Was wel beide keren niet aan de pil voor die tijd. Misschien dat dat meespeelde. Hoefde niet te ontpitten dus ofzo
Ik zou op 01 september met de pil stoppen met de gedachte dat ik vast nog wel even moest "ontpillen", en dan vanaf 01 januari pas echt proberen voor een kindje. Alleen was ik al zwanger toen ik stopte met de pil... Niet verwacht dat het zo snel zou gaan!
1e keer na 3 maand -> mk! 2e keer 3 mond na mk en wederom mk, derde keer 4 maanden na de mk. En nu, een heel mooi wondertje dat hier in t bedje ligt te slapen <3
In ronde 8, na 15 maanden. 3 maanden later zouden we met IUI beginnen omdat man verminderd vruchtbaar is en ik door mijn overgewicht een onregelmatige cyclus heb.
Na ruim 3 jaar (waarvan ruim 2 jaar in de mmm) middels icsi in Dusseldorf zwanger en inmiddels bevallen van een kerngezonde zoon van alweer 16 weken. Net wat knorretje zegt, overgestapt naar Dusseldorf omdat hier in nederland alleen maar aan een standaard protocol wordt vastgehouden en niet naar de persoon zelf. Vandaag precies een jaar geleden heb ik de punctie ondergaan en het resultaat ligt vredig te slapen in de box.
Wij zijn ruim 3 jaar bezig geweest. Ze konden eerst geen oorzaak vinden, maar later kwamen ze er achter dat de zaadhoeveelheid erg wisselde, toen kwamen we in aanmerking voor ICSI. Van de eerste verse tp van onze eerste ICSI poging zwanger geworden.
Hier helaas nog niet zwanger. Inmiddels al 2,5 jaar bezig. Twee keer iui gehad zonder resultaat. Inmiddels bezig met icsi. Ook al 1 verse terugplaatsing en twee cryo terugplaatsingen die helaas tot niets geleid hebben. Hopelijk zit het er voor ons nog ooit in om zwanger te worden
1ste keer zwanger door 1 x pil vergeten(gelukkig erg gewenst!!). Dit is een jongetje geworden. 2de keer na 4 rondes, nu 6 weken zwanger en hopen op een goede eerste echo!!
Zoon 1: 11 maanden, natuurlijk Dochter: 1 maand, natuurlijk MK: 14 maanden natuurlijk Zoon 2: 1 maand na de MK natuurlijk (wel HSG gehad 2 maanden daarvoor)
In april 2011 met de pil gestopt, maar nog wel condooms gebruikt. We wilden nog wel ff wachten, maar wel alvast ontpillen. In augustus hadden we een festival gehad en aardig wat drank op en hebben toen geen condoom gebruikt. En boem, bats.. ik was zwanger Haha.. Bij de tweede was ik weer binnen een maand zwanger. Beiden erg vruchtbaar I guess..
Ik was van de eerste zwanger in 3 maanden, van de tweede in 2 en nu mijn derde zwangerschap ook na 2 maanden.