3x clomid gehad, steeds minimaal 35 dagen moeten wachten. Erna met puregon begonnen, 2x overstimulatie. de derde keer overstimulatie (3 eitjes) en toch de gok genomen. Daar is nu onze zoon van
1e zwangerschap via icsi1e poging cryo poging 1. 2e zwangerschap spontaan na ongeveer 9 a 10 maanden proberen. tussen 2 icsi behandelingen in.
Natuurlijk na 12 maanden. En die 12 maanden is bij mij dan een heeeeeel ruim begrip ... 132 maanden (11 jaar)
De eerste in ronde 1 de tweede in ronde 5 de derde in ronde 1 na een miskraam in ronde 2 dus eigenlijk in 3 rondes een plakker
Zoontje kwam door de pil heen in 2008. Nu voor een tweede, sinds oktober 2012 bezig voor een broertje of zusje. Na 19 ronden raakte ik eindelijk zwanger helaas een mk, in ronde 20 weer zwanger helaas weer een mk & later alsnog curretage. Inmiddels alweer wat ronden verder maar helaas nog steeds niet zwanger..
Eerste kwam onverwachts Door de pil heen. Tweede natuurlijk, na stoppen pil direct raak. Derde natuurlijk, na stoppen pil 2e maand raak.
1e: IUI na 23 maanden, eerste IUI raak. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar, noemden ze het geloof ik. 2e: Natuurlijk, eerste ronde raak
1e na icsi helaas werd dit een mk 2e na icsi cryo tp zoon 2012 3e na icsi cryo tp 2e zoon word in dec.2014 verwacht.
Alle dames hartelijk dank voor het invullen van de poll. Ik wil nog even aangeven dat de ruimte hieronder eigenlijk alleen bedoeld is voor vrouwen met de laatste 2 antwoordmogelijkheden: na een niet in dit lijstje voorkomend behandeling binnen 1 jaar na een zkh behandeling na 1 jaar Vrouwen die binnen 1 jaar zwanger zijn geworden hoeven dat niet verder toe te lichten. Want het antwoord boven spreekt voor zich
1,5 jaar zelf proberen 1 jaar clomid 1 jaar spuiten en iui 1 jaar spuiten en ivf Tussendoor 4 miskramen gehad, vele vele onderzoeken en behandelingen in het ziekenhuis..
Mijn optie staat er niet tussen. Na 4 jaar ziekenhuis waarvan 2 jaar in het ICSI traject zwanger geraakt. (De 2 jaren in de mmm daar voor clomid gehad daarna iui's en in totaal 7 operaties aan mn baarmoeder)
Eerste natuurlijk na 18 maanden Tweede natuurlijk na 7 maanden Derde natuurlijk direct zwanger Vierde natuurlijk direct zwanger ( Miskraam ) Vijfde natuurlijk direct zwanger