Vanaf wanneer in stokke stoel met babyinzet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juffie26, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wanneer mogen ze in de stokke kinderstoel met baby-inzet?
    Op de doos staat vanaf 6 maanden en op internet staat wanneer ze zelf kunnen zitten, dus ja wanneer? :( Want zelf zitten kan ze nog niet, maar over 2 weken is ze wel 6 maanden....
    Wie heeft duidelijkheid

Bedankt :)

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier vanaf een maand of 7 toen konden mijn kinderen bijvoorbeeld met een beetje steun prima zitten. Maar niet te lang. Je merkt het trouwens vanzelf als je kind nog te jong is, ze horen niet te hangen in de stoel maar echt goed zitten. Je ziet dan vaak dat mensen gaan opvullen (proppen) met kussentjes... maar eigenlijk is het kind er dan gewoon nog niet aan toe

3. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ons zoontje kon met 6 maanden wel zitten en is toen ook de stokke triptrap ingegaan. wel handdoek achter z'n rug gedaan..daarvoor had ik het newborn set, maar een beetje duur om dat voor bijv nog 1 maand te kopen;)

4. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Hier ging ze pas in de stokke stoel met 9 of 10 maanden, volgens mij. Daarvoor zat ze nog niet stabiel genoeg. Dus 't ligt echt helemaal aan je kindje.

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Met 5 maanden geprobeerd maar toen hing ie er nog teveel in, met 6 maanden zat ie er goed genoeg in voor z'n fruit- en groentehapjes.

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bedankt dames is dus echt kijken naar je kindje.
    Net bij prenatal geprobeerd en ze zat opzich best netjes erin, maar ik wacht toch nog maar even denk ik.

7. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Als je hem alleen voor de hapjes gebruikt dan kan je kindje er al wel eerder in dat dat hij echt zelf kan zitten. Hier ging hij vanaf 5,5 maand erin en omdat er nog wel veel ruimte over was in de stoel heb ik ook een handdoek gebruikt in de rug. Hij ging er alleen even in met de fruit of groente hapjes.

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Sylvano hangt nog steeds onderuit in die stoel rotding :p

Deel Deze Pagina