Darmenbuik vraag.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ysabella, 31 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Ik stond vanochtend even twee keer met mijn ogen te knipperen. Mijn "darmen buik" was opeens weg. Ik schrok er nogal van omdat ik vanaf 6 weken al een soort van buikje had( ja oke, mijn darmen waren gewoon fijn verplaatst) en morgen ben ik precies 16 weken zwanger en je ziet opeens helemaal niets meer. Ik vraag me nu toch echt af hoe dat opeens zo komt. Ik had namelijk verwacht dat die geweldige darmen buik bij 12 a 13 weken weer zouden verdwijnen. Stiekem liep ik dan ook al helemaal trots rond. Iedereen kon het zien tot vanochtend dan haha. Is dat normaal dat het pas bij 16 weken verdwijnt of stel ik nu een ongelofelijke domme vraag?:eek::p

2. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Oh ja daar zou ik ook heeeeel raar van opkijken haha. Ik heb vanaf een week of 6 al een gigantisch darmenbuikje. Met 9 weken toen sochtends echt een dip gehad waarbij m'n buik zo goed als weg was. En daarna begon het weer flink te groeien.. Dus ga er eigenlijk vanuit dat mijn buik nu geen darmenbuik meer is.

Misschien dat je gewoon iets langer een darmenbuik had? En dat er vanaf nu een echt babybuikje gaat groeien.. Ik heb werkelijk geen idee hoe of wat anders haha. Heb je misschien ook een before en after foto?

3. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hier wel sinds een aantal dagen weer een iets kleiner buik. Niet helemaal weg zoals jij het beschrijft, maar het is toch wel een verschil. Ben nu ruim 15 weken dus bijna hetzelfde als jij bent.

Ik merk wel dat ik minder last heb van mijn darmen, waardoor het bij mij wel verklaarbaar is.

4. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Ik dacht gisterochtend ook dat m'n buik weg was, maar tadaaaaa savonds was ie er weer.:p:)

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Die buik komt wel weer terug hoor! Haha.
    Ik had ook al snel een darmenbuikje en vanaf een week of 11 verdween die weer. Toen had ik enkel een opgezet buikje (lekker gegeten; me flink laten gaan; tijdje niet gesport, dat soort situaties schoten door mijn hoofd als ik naar mijn buik keek) maar vanaf een week of 18 is ie weer terug hoor. En hoe. Het is nu al een gevaarte haha.

Toevallig vandaag echo gehad en de kleine werd al op een kg geschat!

6. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Ja ik schrok ook behoorlijk, mijn vriend zei gelijk '' nou daar is dus niks meer van te zien:p'' Nee ik denk inderdaad dat je buik dan geen darmen buik meer is. Hoeveel weken ben jij nu?

Ik denk inderdaad dat ik er wat langer last van had. Op zich ook wel logisch ik ben best dun dus het moet ergens heen. Ik heb trouwens wel foto's maar wil die liever niet plaatsen ivm herkenning. Maar het is wel echt een groot verschil haha.

Het was even een heel apart moment haha. Gelukkig heb je nu minder last van je darmen, ik neem aan dat je obstipatie had of had je ergens anders last van?

haha! je buikje was even verstoppertje aan het spelen.:p Ik merk zelf trouwens ook wel dat mijn buik 's avonds iets boller is. Nou ja boller. Er valt nu natuurlijk niet meer veel te zien, maar als ik mijn hand op mijn onderbuik leg voel ik het 's avonds wel meer.

chantalvl vindt dit leuk.
  7. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Dus jij had er in het begin een beetje moeite mee dat je buik groter werd? - als ik het goed begrijp- Ik dacht namelijk dat ik dat ook zou hebben, maar vanaf dag 1 dat ik een positieve test in mijn handen had dacht ik '' mooi hoef ik dus niet te sporten om mooi in de bikini rond te kunnen lopen:D'' Ik had geloof ik ergens een foto van jou buik voorbij zien komen, je hebt wel een hele mooie buik hoor!

Al een kilo? Wat gaat dat ontzettend snel heh? Was alles voor de rest ook goed?

Ik had vandaag een geslachtsbepaling. Het eerste wat de beste mevrouw zij was '' mooi vruchtwater hoor'' Weet nou nog steeds niet wat ze er mee bedoelde haha. Maar we weten nu wel wat het geslacht is, mijn eerste gevoel was helemaal juist.:rolleyes:

Deel Deze Pagina