Ik ben heel erg nieuwsgierig of er een verband is tussen het niet misselijk zijn en uiteindelijk een zoon of dat je ook niet misselijk was en uiteindelijk toch een meid gekregen. Misschien allemaal een broodje aap verhaal maar de meeste van m'n vriendinnen die niet misselijk waren hebben uiteindelijk een jongetje gekregen. Bedankt iig voor jullie reacties ben zelf namelijk nog steeds niet misselijk
Ja heb ik vaker gehoord over het wel misselijk zijn dat dat niet uitmaakt, het ging mij ook om het niet misselijk zijn
Volgens de 20 weken echo krijg ik een jongetje, en ben heel erg misselijk geweest, tot 16 weken, met overgeven en alles.
een vriendin van mij heeft 2 meisjes, de eerste keer niet misselijk de tweede keer wel, geen peil op te trekken dus! Ik ben niet misselijk geweest, geen minuut dus dan krijg ik een jongen toch?
Trotse moeder van 2 meiden en bij allebei nooit misselijk geweest! Broodje aap volgens mij..... Gr Mabelle
Van onze twee zoons was ik beide keren wel misselijk, en deze keer ben ik nog geen seconde misselijk geweest. Toch heb ik helemaal het gevoel dat het ook nu weer een jongetje zal zijn. 8)
1e heel misselijk------->meisje 2e niet misselijk-------->meisje 3e niet misselijk--------->jongen Nu heel misselijk--------->?