vannacht de gehele nact rugweeen gehad, en geen oog dicht gedaan Vanochtend vk langs gweest en 1 cm ontlsuiting...Begin is er... Vervolgens in bad gestapt en weer bed ingedoken...Wordt wakker is er geen regelmaat meer te vinden in de weeen .... bluug ik zit er door heen...kan niet meer...ben moe, kapot, en houd dit niet meer lang vol....mocht er geen verbetering in zitten bel ik de vk morgen weer om andere acties te gaan ondernemen... Zijn er meer mensen hier die zo lang overtijd lopen?
ahh meid toch ik loop dan toch nog niet overtijd maar wil je wel even heel veel sterkte wensen kan goed begrijpen dat je het nu wel zat ben. hoop dat de kleine zich snel aanmeld knuffelll
hoi hoi ik kan het me helemaal voorstellen, wij zijn pas bevallen met 41 en drie dagen, vond dat al erg zat en dacht ook echt dat als ze niet zouden ingrijpen die kleine nooit uitzichzelf zou komen. uiteindelijk is de kleine gewoon nog uitzichzelf gekomen, ook niet gestript of wat dan ook! hopelijk zetten de weeen snel door en heb je snel je kleintje in handen! wens je veel succes en anders idd de vlos bellen of ze toch niet iets kunnen ondernemen. liefs joyce
Ik hoop ook voor je dat de vk er morgen iets aan wil doen als het niet doorzet want dit houd je niet lang vol zo! Heel veel sterkte meid!
Veel sterkte en succes meid. Valt niet mee om zo lang nog met die buik rond te lopen. De vlos kan je vast hiermee helpen.
nou heb de vk nog gebeld zojuist....Srippen wilde ze liever niet doen aangezien dat vaak alleen gerommel geeft en niets echt wat doorzet...En aangzien de afgeopen nacht ookal zo bagger verliep wil ze eerst hebben dat ik een goede nachtrust ga krijgen...morgen weer bellen en dan langs komen om te kijken hoe het vordert...en meteen verwijskaart mee voor de gyn aangezien vijrdag 42 weken ben...
Het zit je niet mee hé! Ik hoop dat het nu toch aan het doorzetten is en dat je niet naar de gyn hoeft. Suc6 meid!
hee meid, sterkte nog even! Ik weet hoe je je voelt, ben precies met 42 weken ingeleid. Ik ben 2 keer gestript, maar heeft bij mij geen zin gehad. Nog even meid!
Ik zou toen met mn zoontje op een woensdag ingeleid worden en beviel toch nog dinsdagochtend zelf! ( 41+6 dus) Dus blijven hopen meis.....al begrijp ik dat je je niet kan meer zo positief kan instellen. Deze zwangerschap ook weer overtijd..... dus ben benieuwd!
Claudia23@ ik heb hetzelfde gehad met mijn 1e zwangerschap had alleen al regelmatig weeen vanaf week 37. ik ben uiteindelijk met 42 weken ingeleid in het ziekenhuis bevallen. Ik hoop dat het jou wat sneller mag vergaan. Sterkte.
heb claudia niet meer op september mama's gezien... en hier dus ook niet! Ik denkkkkkk........ik denkkk........ zou het?
Hallo hier een update van de zus van Claudia: Vanmorgen om 11.00 is ze opgenomen in het ziekenhuis omdat na het bezoek van de vk bleek dat ze nog maar 2 cm ontsluiting had. Ze heeft de hele nacht wel weeën gehad. Vanmiddag heb ik even gebeld en de situatie was nog hetzelfde, ze heeft nu een ruggeprik gekregen om zelf uit te kunnen rusten en ze gaan de bevalling opwekken dmv een infuus. Ik heb goede hoop dat de kleine meid, vanavond of komende nacht geboren gaat worden! Groetjes Bianca
Vol trots mag ik vertellen dat Claudia is bevallen van haar dochter: Marit Marit is geboren op 28 September om 00.20 uur. Ze weegt 3985 gram en meet 48cm. Moeder en kind maken het goed. Marit is geboren met behulp van de vacuumpomp en ze had in het vruchtwater gepoept en daarom mogen ze pas zaterdag naar huis. Miklas en Claudia van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerrrrrrrrrrrrrrrrrrrd! Eindelijk je dochtertje waar je zo lang op moest wachten! fooootoooooo''''''ssssssssss