Héél zeker Mats! Leuk en stoer en klinkt ook nog goed over 18 jaar wanneer hij met zijn vrienden in de kroeg staat, ha ha! Roan kan dan ook nog wel maar Mika... nee, dat vind ik leuk totdat ze een jaar of 6 a 7 zijn, de naam is té lief! maar dat is mijn mening natuurlijk!
Hi Kaatje! Ik vind ze allemaal leuk. Heb gekozen voor Roan maar kan eigenlijk niet goed kiezen. Vind ook alle namen goed bij Levi passen.
Thanx. Mika en Roan zijn officieel afgekeurd.... Heb nu Noud op de lijst gezet en vond hubbie ook wel leuk. Heb tot nu toe dus Noud en Mats..
Ik vind Levi en Noud een heel uh... aparte combi. Ik denk bij Noud meer aan een boertje in de polder, terwijl ik Levi een mooie moderne naam vind.
Hey hey bij ons op het KDV zit ook een Naut....net ff anders Wat vind je van: Sepp Seth Joas Milo ???
Ik vind Mats echt een hele mooie stoere naam!!! Ook voor later vind ik het helemaal bij een stoere volwassen man passen. Noud is niet echt mijn smaak dus daar kan ik weinig over zeggen.. ook niet lelijk...