Welke vinden jullie het leukst? (Als het niet helemaal je type naam is hoef je niet te reageren hoor!)
Hoi Ik heb voor fedde gekozen omdat ik dat de leukste naam vind. Bovendien doet rinse me denken aan appelstroop.
Fedde! Rinze heeft ook wel iets, maar ik ken deze naam niet, is even wennen. Ik leg de link met de appelstroop overigens niet
Fedde, leuk! Ik had met Rinse dezelfde associatie, met Rinze niet maar dat heb ik nog niet eerder gehoord als naam en daar moet ik nog even aan wennen denk ik.
Rinze, heb zelf met een Rinze in de klas gezeten en heb toen nooit de connectie met appelstroop gelegd. Nu ik de drie keuzemogelijkheden zag staan moet ik toegeven dat ik ook eerst aan appelstroop dacht...
Dank allemaal!! Fedde had al lichte voorsprong maar jullie appelstroop associaties geven waarschijnlijk de doorslag..
Allemaal leuk! Het leukste vind ik nog Rins. Maar dat is geen optie, dus Rinze (en Rinse is idd appelstroop)
Rinze, ook bij in de klas gezeten, nog nooit aan appelstroop gedacht, stoere, weinig voorkomende naam. Fedde zel okee maar rinze heeft de voorkeur hier
Rinze! Leuk! Hoor je niet vaak! Vind Renze of Rins ook leuk trouwens. Fedde ook...maar die hoor je weer wat vaker.