Friese namen vind ik wel leuk merk ik.. Jibbe alleen niet zo, moet ik aan jibber jabber denken haha. Bedankt voor het meedenken allemaal!
Eli, zo mooi! Ik vind I.va en Eli juist heel mooi bij elkaar klinken, dezelfde soort namen, terwijl ze niet teveel op elkaar lijken! Cas en Wout vind ik ook leuk, maar ik vind een naam met 2 lettergrepen mooier bij I.va.
Ceder Tibbe Sybren Jerre Ward Karst / Carsten Lieuwe Roan Siem Abel Jelte Bendix Tedde Alon Senne Leo / Lio Maas Oliver Jaron Pelle
Thnx Een aantal van de namen ook al overwogen (Senne, Abel, Siem) maar die worden afgekeurd door vriendlief
Thnx! Ook hier Ezra en Kobe overwogen maar toch te 'buitenlands' ofzo? Wat iemand ook over Eli zei. Daardoor aan het twijfelen... Odin schrijf ik op!
Mias lijkt het net of je de L bent vergeten Nilo zit ik weer met de uitspraak.. Oooohh genoeg ideeen maar zo lastig!
Cas, leuke naam! Ik vind het alleen niet een aparte naam, zoals jullie wens is. Misschien zit hier nog iets bij: Fos Stas Dies Bent Ries Art Sef Seger