We zijn hard op zoek naar een mooie jongensnaam! We houden van nette/klassieke jongensnamen die je op z'n Nederlands uitspreekt. Categorie hockeynaam mag ook! Namen die nu op het lijstje staan: Manuel (twijfel) Elias (twijfel) Julian (helaas kent mijn man al iemand die zo heet) Juliën (vinden we wel heel mooi, maar we twijfelen of de naam niet te apart is? En wordt het wel in het Nederlands uitgesproken?) Laurens is ook mooi maar helaas heet iemand al zo in onze directe omgeving. Hebben jullie nog suggesties?? En wat vind je van de bovenstaande namen? Alvast heel erg bedankt!
Pepijn Alexander Julien (spreek ik uit als julien of als sjulièn ligt eraan wat er word gezegt vaak) Eden
Ik vind Juliën erg leuk. Maar ook wel benieuwd of het goed wordt uitgesproken. Krijgt al snel een dj- klank denk ik. Andere opties: Samuel Raphaël, Rafaël Tobias Thijmen Ruben Maurits Lucas Florian Julan Hugo Felix
Mijn zoons heten Hugo, Pepijn en Joris. We hadden ook nog Koen, Wouter, Arthur, Maurits, Lennart, Laurens en Tobias als opties.
Elias vind ik erg leuk! De andere namen die je noemt op zich ook wel, alleen bij Juliën zijn inderdaad meerdere uitspraken mogelijk. Maar dat is een kwestie van verbeteren, of dat een probleem is, is aan jullie. Andere namen: Lucas Casper Leander Florian Dorian Felix Floris Maurits
Gabriël Fabian Marnix Jochem Clement Maurits Mathias Quinten Iskander Lucas Casper Matthijs Jelmer Rogier Marius Julius Tristan Tobias Daniël Samuel Olivier Marcus Morris Jasper Jurgen Nathaniel Nathan Thomas Silvijn Jurjen Jurriaan
Dinand Lennart Derek Ismaël Yannick Jesper Benja//Benjamin Jonathan Matteo Maxim Didier Xavier Christopher Camiel Mathieu Laurent
Oh leuk, redelijk onze smaak qua namen. Namen die het bij ons niet geworden zijn; Leander Alexander Florian Julius Florent Iskander Sylvester Melchior Nathaniël Sylvian Kasper
Dit is echt maf, bij de topic titel dacht ik Juliën en dat wilde ik voorstellen. Toen las ik je post en staat deze er tussen .
Hier heten ze Lennart & Sebastian nog altijd blij mee en beide hoor ik nooit. Joris Benjamin Jesper Ook leuk!