Meer reacties zijn nog altijd zeer welkom want wij weten het nog steeds niet! Ik denk dat het uiteindelijk een keuze tussen Caspar en Miron zal worden.
Ik vind Miron (op z'n Nederlands) en Lev het leukst. Bij Felix moet ik aan Felix de kat denken en bij Caspar aan Casper het spookje.
ik vind Miron het leukst. maar dan wel op z'n engels uitgesproken... als 2e keus vind ik Lev het leukst !
Caspar vind ik erg leuk! Daarna Miron. Felix vind ik echt niks, denk inderdaad ook altijd aan Felix de kat...lev vind ik een beetje saai...
Caspar Felix Miron Lev Ik heb gestemd op Miron. Dat vind ik een leuke, aparte en toch makkelijk uit te spreken naam. Caspar vind ik ook leuk, alleen krijg je dan vast veel verwarring met Casper. Felix doet me denken aan het kattenvoer, en Lev vind ik een beetje hard. Edit: ik lees net dat er getwijfeld wordt over de uitspraak van Miron, ik zou hem op z'n Nederlands uitspreken, voor een Engelse uitspraak zou ik eerder denken aan de schrijfwijze Myron, maar dat vind ik wel minder leuk.