Een tijdje geleden was ik erover uit, ik wilde mijn zoontje de naam Kyan gaan geven. Betekenis hiervan is kleine leeuw en dit is in het Afrikaans, dus vond ik erg mooi, aangezien ik houd van Afrika en ik iets in zijn naam wilde van vechter/sterk/dapper ivm zijn hartafwijking. Nu begin ik toch te twijfelen.. Ik blijf Mees ook een hele mooie naam vinden! Alleen zit er dan geen betekenis achter. Wat vinden jullie leuker/mooier? Kyan of Mees? Of ik zit ook nog te denken aan roepnaam Mees, maar dan als 2e naam (die je dan dus niet echt gebruikt), Kyan.
Kyan of Kian! Stoer en krachtig, terwijl ik Mees een beetje een suffe naam vind en aan vogeltjes denk
Ik zou voor Kyan gaan dit staat dan echt voor jullie mannetje en vind een betekenis erbij extra krachtig!
Kyan hebben wij als 2e naam van de jongste Leuk die betekenis, wat dat betreft hier ook een dappere strijder (zie avatar) Mees vind ik er totaal niet bijpassen en het is een vogelsoort.
Skyscrapper, ik zie niks bijzonders aan je ava? Ik zou voor Kyan gaan, ik vind Mees een verschrikkelijke naam.
Mijn avatar is een beetje klein dat geef ik toe, het is een beertje dat is geopereerd aan zijn hoofdje, dat zijn de hechtingen en zijn knuffeltje heeft verband om zijn hoofdje. mijn boefje moet ook aan zijn schedeltje geholpen worden over 2 weken.