Bij Zilan denk ik aan het wasmiddel Silan.. Milan vind ik een mooie naam maar hoor ik heel veel. Ik zou dus voor Axel gaan.. Andere suggesties (als je daarop zit te wachten ) Lev, Milo/Mylo, Julan/Yulan?
Axel vind ik een leuke, maar het doet me denken aan de deo. En Axel F was vroeger een liedje.....een hele irritante. Maar misschien ben ik gewoon te oud hahaha. Ik zou voor Milan gaan. Ik zelf zou er geen moeite mee hebben dat je het vaak hoort. Liever dat dan een aparte naam en dat het kind heel zijn leven te horen krijgt....Hoe? Wat?
Axel vind ik een beetje een vreemde naam voor een kindje. Waarschijnlijk omdat er ook een plaatsje is dat zo heet. Zilan vind ik apart. Nee, niet zo mijn ding. Ik vind het op het eerste gezicht ook meer voor een meisje. Maar ik zou er wel aan kunnen wennen. Milan vind ik leuk!
nee, echt al veel te veel milans hoor (hier in de buurt tenminste) Zilan klinkt een beetje raar, maar dat komt denk ik omdat ik die naam nog nooit gehoord heb. Axel vind ik wel erg leuk!! misschien nog Milas?
Grappig voor onze oudste hadden wij ook Milan, maar toch niet gedaan omdat het zo populair was. Onze jongste heet Axel, toen ook lang over getwijfeld omdat het niet zo heel bekend is. Maar we zijn er 3 jaar later nog steeds heel blij mee. Krijgen er nog steeds heel veel positieve reacties op. Axel dus
Milan. Alhoewel ik het alle drie geen mooie namen vind. Dit is dan nog de naam die ik het minst niet leuk vind.
Zilan vind ik te apart en niet mooi Milan: wel mooi maar 13 in een dozijn. Te vaak gehoord denk ik Axel: klinkt wel lekker maar geschreven vind ik het was minder. Weet niet goed wat ik er van moet vinden. Zou dus toch voor Milan gaan
Milan. Al word het wel wat saai bijna elk jongetje hier in de omgeving krijgt de naam Milan of Jayden. Axel lijkt op Axe van het geurtje/douchegel Zilan vind ik weer teveel op Zilaan van de wasverzachter lijken.