Ik ben ook wel heel benieuwd! Ik klikte per ongeluk op 'ja', maar ik kon nog helemaal niet antwoorden :S Sorry!
nou kom op dames!!! degene die positief hebben getest, zullen hier waarschijnlijk ook niet meer zitten hahahahahh
idd ik vind het niet zo veel zeggen want heel veel dames denken er niet aan om door te geven hoe of wat.
mijn pendels zijn niet uitgekomen ik had pendels voor maart en april . maar gelukkig was ik al eerder zwanger ben nu bijna 13 weken zwanger maar er zullen er vast velen zijn waar de pendel wel van klopt
Ik had er een aantal voor maart 2011, die zijn helaas niet uitgekomen. Heb nu van diezelfde mensen weer nieuwe gekregen. Dus ben benieuwd
Ik had in maart 3 pendels, en ja hoor, in maart testte ik positief.. Ook mijn eigen pendel bleef volop JA zeggen! Helemaal happy tot het fout ging... Maar mijn pendels klopten! Nu enkele pendels, dus maar hopen dat ik in mei weer happy mag zijn!
ik had bij mijn zoontje 4 goede pendels! dus ben benieuwd naar ons tweede wonder wanneer die zich mag melden.. we zijn nog niet begonnen maar wel bijna!
Hela, wilde even laten weten dat mijn pendel van April door Allwoman is uitgekomen! Na twee jaar zelf proberen nu bij de eerste IUI raak!
oh wat gaaf! gefeliciflapstaart!! Ik heb morgen mijn tweede IUI. Ik hoop zo ontzettend super graag dat het raak is dit keer. Ik ben zowel mentaal als fysiek helemaal op!
Ik kan nog niet zeggen of ze goed/fout zijn, Maar ben wel heel benieuwd wat mei gaat doen voor ons... Er is 3x mei gependeld voor mij en 1x juli dus we zullen zien.... Maar laat het zeker weten want ik denk dus ook dat niet iedereen hier meld of het goed/fout was...
hoi ik heb niets ingevuld maar ik wilde wel even zeggen dat er 3 pendels dezelfde uitkomst hadden zie onderschrift spinnekop stiekem hoop ik dat ze het fout hebben spinnekop