Mint vind ik net iets té speciaal, die van je jongens zijn ook speciaal maar daar kan ik wel snel aan wennen. Minte vind ik dan mooier. Mint stopt precies zo abrupt bij het uitspreken. Lily is mooi maar dan wel weer veel meer voorkomend, al is je oudste O een naam die ik ook wel best veel hoor hier in mijn omgeving de laatste jaren dus dat vind je misschien niet erg. Inty of Inti is een combi van de 2, wie weet is dat nog iets
Ik heb geen gevoel bij de naam Mint. Zie ook geen volwassen vrouw voor me die zo heet. Alle andere namen vind ik wel mooi en meisjesachtig.
M.S. Vind ik niet erg. Dat heb ik al. Baby M is ook M S. Misschien niet handig bedenk ik me nu, al zou ik het niet laten voor mijn droom combinatie. Hahaha wat grappig!
Persoonlijk zou ik gaan voor Lily Filippa. Dat vind ik écht een mooie combinatie. Maar, hoewel ik je alleen van hier 'ken' natuurlijk, vind ik Mint Sofia het meest bij jullie passen. Ik weet de tweede naam van baby M niet, maar ik meen me te herinneren dat O en mini O allebei toch ook een tweede naam hebben met 3 lettergrepen. Ik vind dan Sophia er wel mooi bij en Mint vind ik ook wel bij de rest passen. En twee keer O en twee keer M is ook wel heel leuk natuurlijk.
Ik vind Mint dus eigenlijk ook wel het best bij ons gezin passen en nog steeds met de dag leuker worden. Het is een frisse, no nonsens naam. Natuurlijk te danken aan de associaties (dat vind ik niet erg) maar juist doordat ie kort is en 4 letters heeft vind ik hem ook wel een krachtig element hebben. En dat past best bij de harde, eenvoudige klanken van de namen van de jongens, zeker bij mini O.
Oh en O1 heeft een lange klank in zich. O2 niet. M ook weer een lange klank en Mint dan weer niet. Ik weet niet, het voelt aan alle kanten een beetje als balans. Al heeft Mint 1 lettergreep. Mini O valt dan ook buiten de boot met 5 letters. Heb ik dan een O, mini O, mini M en baby M? God wat verwarrend
Ik zou gaan voor een naam met meer dan 4 letters anders valt O2 er buiten hij heeft er 5 toch? 4 5 4 ?
5 idd. Maar het gaat me te ver om een naam daar specifiek op te zoeken . Het is puur toeval dat Mint ook met een M begint, maar geen must. Zo was O2 ook toeval, geen bewuste actie om ook naar een O te zoeken.
Mint vind ik niet mooi. Sorry Minthe of Minte wel. Lily vind ik geweldig. Wilde ik ook maar helaas was man geen fan. Ik ga voor Lily Sofia.
Ik ben stiekem opgelucht dat Coco is afgevallen . Ik heb gestemd op Lily Filippa, omdat ik dat samen het mooist vind klinken. Dat gezegd hebbende, vind ik Mint wel een erg mooie roepnaam en minder standaard dan Lily... lastig hoor Ik weet de namen van je oudste 2? (O en o toch?) Maar de andere 2 heb ik gemist. Misschien dat ik daar nog iets van zou laten afhangen, hoewel... dat hoeft ook weer niet lease.
Mint gestemd. Leuk, O en O. M en M. Stoere en lieve naam. En de opmerking 'dat is toch geen naam' vind ik grappig, want alle namen werden pas namen nadat ze gegeven werden aan mensen en dieren. Dus nu is Mint nog ongewoon, maar over 10 jaar een gangbare naam net als Minthe, Jinthe en Ninthe. Als 2de naam Elina vanwege de mooie betekenis.
Mint is echt geweldig. Zie direct zo'n lekker eigenwijs "ding" voor me. Vind zelf dus Maxime er wel leuk bij. Waarschijnlijk is ze later juist blij met haar bijzondere naam!