We zijn er uit. Zeker nu ik bezig ben met het kaartje: zie hieronder. Er komt nog een veertje (element uit kaartje O) en een planeet (element uit kaartje M) bij. De kolibrie komt uit het kaartje van mini O en de luchtballon is iets wat nu best vaak terug komt (lampje van luchtballon op de babykamer, luchtballon op de newborn slaapzak..). Vandaar dat we ook die wilden laten terug komen. Op deze manier hebben we uit alle geboortekaartjes iets laten terugkomen die we samen met de naam in koperfolie doen. Op de achterkant komt de luchtballon, veertje, planeet en kolibrie ook weer in koperfolie terug. En zeker nu ik de achterkant compleet zie met alle namen (die post ik hier niet ivm alle gegevens) weten we het zeker; het wordt Mint Maxime. En dan op een soft touch kaartje. Lastig uit te leggen. Zacht, aaibaar materiaal.
Mijn man maakte wel de grap dat het huis op het huis van Peppa Big lijkt en dat er misschien ook maar een modderpoel bij moet
Je man is gek . Hoewel 3 boys en een little girl vast wel in modderplassen willen springen. Of ze wordt echt zo’n meisje meisje... Wat een tof kaartje!
Ben zelf ook heel blij met het idee dat we eruit zijn en dat ik het ook heb kunnen vertalen naar een mooi kaartje. Geeft me weer wat rust. Tuurlijk hebben we nog tijd mocht het nodig zijn, maar de combi past echt bij ons en bij ons gezin!
Tijdens de bevalling? Oh god nee! Nog nooit gedaan hoor. Bij M zijn we wel nog geswitcht met 38 wk omdat man oprecht ging twijfelen. Toen met 38 wk ben ik ook labels met de naam erop voor de traktatie gaan schrijven zodat het ook wat echter zou worden.
Mijn man was degene die continu zo’n twijfel had. Vreselijk Wat dat betreft was het bij nr 1 zo makkelijk. Die naam hadden we al 8 jaar ofzo. Nooit verder besproken ofzo. Stond gewoon vast. Vond het bij nr 2 dus ook heel moeilijk een naam te vinden waar we ook zo’n grote klik mee hadden. Bij nr 3 werd bed dus ook echt wel moeilijker en als nr 4 een jongen was geweest was die denk ik naamloos gebleven . Of waren we toch voor Domien of Joa gegaan.