hoi heb sinds kort nieuwe foon, en vroeg me af of jullie nog tips hebben voor leuke apps? en weet iemand als je de foon op stil zet hoe dan automatisch ook de meldingen op stil gaan? xxx
Hee leuk, ik ga meelezen Heb deze telefoon ook net. Echt geweldig vind ik hem... haha... Heb de meeste logische apps er op gezet (facebook, hyves, nu.nl, buienradar etc) en wat spelletjes (tilt labyrint is leuk). Gebruikt iemand hem ook als tomtom? Zijn daar nog speciale apps voor of gebruik je dan gewoon googlemaps?
Ik gebruik hem als tomtom, ideaal. Kent alle nieuwe wegen. Tomtom is gewoon de app navigatie. Je moet wel je gprs aanzetten. Dingen veranderen doe je gewoon bij de berichten instellingen bijv. of de instellingen bij de applicaties. Erg fijne telefoon, veel plezier ermee!
Ja, zag hem net Binnenkort maar eens testen. Ik gebruik hem trouwens ook om series te kijken die ik van internet heb gehaald. Gaat echt onwijs goed!
Dat is toch een betaalde app? Heb het nog niet zo op betaalde apps Kun je dan alleen chatten met mensen die die app ook hebben?
met de galaxy kan je ook gewoon de pingchat 2.0 erop zetten. heb ik ook is dezelfde als op de iphone en bb? weet niet precies welke er op de bb zit. navigatie zit er idd al op. je moet alleen niet teveel open zetten en dan gaan smsen bijvoorbeeld want dan is hij ontzettend traaaaaag.
Ja, heb ik ook gedaan. Heb ook de Skyfire browser er op gezet. Daarmee kun je op een bepaalde manier internetten waarbij bepaalde sites als facebook niet herkennen dat je mobiel internet en heb je dus bijna alle functionaliteiten. Erg grappig
@rosao weet jij hoe je alle geluiden in 1 keer op stil zet? boven in de balk kan je hem op stil zetten, maar de meldingen en internet blijven geluid maken..... weet wel hoe je de andere stil kan zetten, maar wel zo handig alles in 1 keer...
Als je berichten op stil wilt, moet je naar berichteninstellingen en daar het geluid uit zetten. Er zit in het menu een app Instellingen, daar staat een lijst met vanalles en nog wat en daar kan je ook het een en ander veranderen.
dat snap ik, maar er moet toch een mogelijkheid zijn om alles in 1 keer op stil te zetten, wel zo handig als je vergadering of iets in gaat en je niet alle verschillende geluiden apart uit hoeft te zetten....
Ja dat weet ik eigenlijk ook niet. Ik heb alles op trillen staan, niks geen geluidjes, alleen mijn alarm. Staat het niet in het boekje?
Hebben jullie al de nieuwe android geprobeerd? Ik bedoel de 2.3 versie (gingerbread)? ben wel benieuwd of het nou echt beter werkt. Hij zou energiezuiniger zijn enzo.
nee nog niet, w8 er ook nog ff mee, is pas net uit dus wil ff afwachten wat de "nerds" (haha) ervan zeggen... heb wel een app gevonden om ook de meldingen in 1 keer uit te zetten! waar ik naar op zoek was!