Wij zoeken nog een leuke meisjesnaam. We zijn nogal van de korte namen liefst geen Engelstalig. En liefst niet met een S of T. Zelf vond ik No.é erg mooi.... Maar mn man twijfelt enorm. Wat denken jullie? Nog leuke namen.
Ook die met S en T er maar tussen gezet die in me opkwamen. Heb de wat zachtere, korte meisjesnamen genoemd in lijn met Noë. Mia Ida Ise Lise Nova Sterre Flo Amber Bo Thyrza Sara Fien Lou Philou Juno Sofie Maan
Bo Zoë Isa!! Ise/Ize Lise Nine/Nina Fem(m) Puck Tara Mare/mara Jet Nikki Elin Elle Nore Liva Nova Novi Jade Lois Mila Sam Kiki Tara Yara
Super bedankt voor alle reacties. Zie ook leuke namen ertussen dus het wordt hier nog wel even een tijdje nadenken!
Bedankt voor alle reacties meiden. Dit hebben we nog op ons lijstje staan nu: Ise/Ize Fay/Fee Meike Linn Fee vind ik zelf wel mooi maar mn man vind het mooier als Fay..... wat vinden jullie?
Ize ! Leuk Fay/Fee , geen leuke naam.. snap niet dat mensen hem mooi vinden.. wel geschreven als Fay! Meike ook leuk, wel wat saaier dan de rest Linn vind ik voor een buitenlands(Chinees bijv) leuk maar niet voor een NL. Ik zou dan Lynn doen. Voorkeur: lynn of ize !