Ik vind beide Namen leuk. Je kunt wellicht ook nog kijken naar net iets andere Namen als Laurie en Lauran. Succes Met Kiezen!
Ik vind ze allebei heel leuk. Qua combinatie met de tweede en derde naam vind ik Lauren wel net iets beter klinken, maar Linde kan ook goed.
Linde! Zo heet mijn meisje. even kijken voor de liefhebbers: liedje van Lucky Fonz: http://www.youtube.com/watch?v=olXs8Kx1MEc
Oh jee, ik vind ze allebei echt prachtig Ik heb voor Linde gestemd, die vind ik nog nét iets mooier (liever) en past voor mijn gevoel beter bij de tweede en derde naam. Edit: ik ken trouwens een volwassen Linde en dat kan prima hoor, niks raars aan
Jeej. ..wat een reacties, leuk zeg! Zie in de poll dat er geen duidelijke winnaar is. We worden wel bevestigd dat we eigenlijk niet mis kunnen kiezen.
allebei mooi! heb Lauren gestemd, maar was bijna 50/50 en dat is de uitslag van de poll ook tot nu toe, zie ik
Hoi allemaal bedankt voor het stemmen. We zijn er nog niet uit. Net zoals de poll ook nog geen duidelijke uitslag heeft, hebben wij die ook niet.... ben benieuwd. Nog 4 weken
Dit is natuurlijk heel persoonlijk, maar ik heb het niet zo voor namen op een doffe -e achteraan. Zoals Linde dus. Ik zou dus absoluut voor Lauren gaan!